Kramstogen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei dere! I den siste uka nå har jeg blitt kjent med ei som jeg har lyst å prøve meg på, har visst hvem det er lenge og holder nå på å bli kjent med henne. Så hvordan kan jeg gå fram i denne prosessen? Har tlfnr. og msn, men jeg liker ikke å bli for godt kjent med henne på MSN, føler at det kan ødelegge litt. Hva kan jeg gjøre? Vi bor ikke spesielt langt unna, jeg går første videregående, og hun i tiende. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gå rett på sak. send henne en sms og si at du synes hun virker hyggelig, og om kanskje dere kunne finne på noe en dag og bli bedre kjent. ;] Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, men føler at det er litt ekkelt på en måte, er litt nervøs.. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den som intet våger, intet vinner Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fisk litt rundt. Prat med henne på msn og hør litt sånn "nøytralt" om det er noen filmer på kino eller noe som hun har lyst å se. Så etter litt kan du si at "Ja, men den har jeg lyst å se også. Du virker jo veldig koselig, så hva sier du til at vi drar og ser den sammen?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå