PantZman Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hehe...søk litt rundt på nettet du, er nok flere enn meg som vil ha han skjønner du 7910237[/snapback] Hvor blir det av Chuck Norris og Steven Seagal? Clint Eastwood begynner nok å bli for gammal (samme kan vel sies om de to andre nevnt over) Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Som om ikke sitte gjennom de endeløse timene med grufulle film sekvenser i spillene ikke er nok ? Huff. Takler ikke MGS spillene lengre. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Nå for tiden er det ingen som passer som Solid Snake.Hadde man kunne gått tilbake i tid og valgt en Solid Snake så er det jo klart lettere. Bare å ta mannen Solid Snake er inspirert av; Clint Eastwood 7906737[/snapback] Beklager folkens, men Solid Snake rollen hører til han karen her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7903119[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Old Snake er løselig basert på en annen skuespiller fra 'Il buono, il brutto, il cattivo'. 7906998[/snapback] Tenker du mer på Lee Van Kleef aka Angel eyes? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hehe...søk litt rundt på nettet du, er nok flere enn meg som vil ha han skjønner du 7910237[/snapback] Bryr meg midt bak.. Har den personen så i vrangstrupa at du vil ikke viiiiite det! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 daså, meg hadde det hvertfall passet ypperlig Det beste ville jo selvsagt vært Huge jackman, men han har vel allerede takket nei omjeg ikke hsuker riktig...b Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tenker du mer på Lee Van Kleef aka Angel eyes? 7910680[/snapback] Mhm, Lee Van Cleef. :] Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Kanskje de lager hele filmen i cgi og bruker samme voiceovers som de har i dag. Kojima er executive producer og Michael De Luca er producer. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hadde nok vært for det beste, men hadde de gjort dette ville alle som ikke vet hva metal gear solid avkastet filmen, dermed ville et stort publikum være utelukket som igjen hadde gjort slik at filmen ble en fiasko. Så jeg tror de satser på ordentlig film, slik at de kan appelere til andre publikumer bortsett fra gamere også Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 enig der "14 tegn" Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Ser virkelig fram til denne filmen, men prøver å holde forventningene under kontroll for ikke å bli skuffet. Hvem som spiller Snake bryr meg midt i ræva sålenge han klarer å fange personligheten, og står fram som en troverdig Snake. EDIT: Haha, se så bra! Endret 11. februar 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hahaha, japanere ass :!: Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva med en knallgudd animert film da? kan jo bli like bra det, om ikke bedre Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Beklager folkens, men Solid Snake rollen hører til han karen her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7903119[/snapback] han ligna på snake også Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hahaha, japanere ass :!: 7921355[/snapback] De får nå det ihvertfall til å se kult ut ! Hadde nordmenn gjort det så hadde det bare sett dumt ut. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hahaha, japanere ass :!: 7921355[/snapback] De får nå det ihvertfall til å se kult ut ! Hadde nordmenn gjort det så hadde det bare sett dumt ut. 7921652[/snapback] Japaner du altså? Hadde normenn gjort det hadde det nok sett like dumt ut, ja, men normenn hadde ikke gjort det Bare så det er sagt, så var det ikke noe vondt mente med det, jeg yttret meg bare om at det kun er japanere som kan gjøre noe slikt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Som om ikke sitte gjennom de endeløse timene med grufulle film sekvenser i spillene ikke er nok ? Huff. Takler ikke MGS spillene lengre. 7910399[/snapback] Film sekvensene i Metal Gear spillene er noen av de aller beste som er laget til noe spill laget per i dag. Kvaliteten er helt meget høy. Men dette er min personlige mening, men tror du skal vanskelig finne folk som synes at filmsekvensene er grufulle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja sekvensene har sett forykendes bra ut fra PSX versjonen. Rein og skjær godsaker. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er nettopp det som gjør spillene så bra, de fantastisk gjennomførte sekvensene! Går ikke an å fortelle en historie på en bedre måte enn måten Hideo & co gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå