Wyldelife Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Kommer til å bli en utrolig dårlig film, skal du filmatisere et spill som satser så på historie, så kan du vedde på at denne ikke vil være basert på MGS1 spillet, de tar karakterene ut av kontekst, og lager en egen historie! se på andre spillfilmatiseringer! Jeg vet riktignok at ikke alle filmatiseringene av spill har den avanserte storyen(Resident Evil, Alone in the Dark) som f.eks MGS2. PS; Driter fullt i om han ligner på snake, skal de bare finne en etterligning så blir det bare dårlig mener jeg, jeg vil gjerne ha stemmen hans også Og først må vi vite hvilket spill de baserer spillet på(eller vist de lager sin egen som jeg tror de gjør)I MGS er Snake ganske ung(25-35 år gammel) i MGS2 er han litt eldere(40-45) eller han ser slik ut pga. den akselererte aldringsprossesen PS2; Skal det først bli film vil jeg ha en ordentlig regisør i stolen, gi oss Steven Spielberg & George Lucas som produsenter og Peter Jackson OG selvfølgelig John Woo som rådgiver... Endret 9. februar 2007 av Wyldelife Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 spent å se om tanksene kommer til å hyle som dinosauruser i filmen også... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bare de klarer å holde Uwe Boll unna filmen. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sawyer fra Lost, seriøst han er den eneste som kan spille Solid Snake. Når jeg så han for første gang i Lost tenkte jeg "Solid snake ?? Hva faen gjør du her". De to er 100% prikk like. Akkurat den stramme og skarpe ansiktsmasken er det ingen andre som har. Er skremmende hvor like de er, og Sawyer sin oppførsel i Lost er jo også typisk Solid Snake. Gir faen i alle men ender opp med å redde alle sammen. haha, jeg tenkte _AKKURAT_ det samme når jeg så lost første gang. Han er perfekt imo, utseende og stil. Han bør spille snake, no discussion. Victurus! Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 AWESOME! Er Sony smarte nå så slipper de kun filmen på BlueRay så skal du se maskinene flyr av hyllene! 7903577[/snapback] Tviler på at de slipper den på hd-dvd i hvert fall... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dette her er vel én av grunnene til at Sony trolig får beholde MGS4-ekslusiviteten. Sony Pictures stod jo også bak Silent Hill-filmen, så det er ikke umulig at Silent Hill 5 kun dukker opp på PS3. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå for tiden er det ingen som passer som Solid Snake. Hadde man kunne gått tilbake i tid og valgt en Solid Snake så er det jo klart lettere. Bare å ta mannen Solid Snake er inspirert av; Clint Eastwood Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå for tiden er det ingen som passer som Solid Snake.Hadde man kunne gått tilbake i tid og valgt en Solid Snake så er det jo klart lettere. Bare å ta mannen Solid Snake er inspirert av; Clint Eastwood 7906737[/snapback] Beklager folkens, men Solid Snake rollen hører til han karen her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7903119[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke? :-] Jeg skal ikke nekte for at Hideo Kojima og Yoji Shinkawa har blitt inspirert av en ung Eastwood, men Solid Snakes orginale design er faktisk mer inspirert av Mel Gibson og Kurt Russell à la Escape from New York. Og designet i Metal Gear Solid er inspirert av Christopher Walken og Jean Claude Van Damme, ifølge Shinkawa selv. Old Snake er løselig basert på en annen skuespiller fra 'Il buono, il brutto, il cattivo'. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå for tiden er det ingen som passer som Solid Snake.Hadde man kunne gått tilbake i tid og valgt en Solid Snake så er det jo klart lettere. Bare å ta mannen Solid Snake er inspirert av; Clint Eastwood 7906737[/snapback] Solid Snake er vel så å si en kopi av Kurt Russel som Snake Plissken fra Escape from New York Link Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Derfor han kaller seg LT. Pliskin i Sons Of Liberty altså? Hah, stilig, det visste jeg ikke! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå for tiden er det ingen som passer som Solid Snake.Hadde man kunne gått tilbake i tid og valgt en Solid Snake så er det jo klart lettere. Bare å ta mannen Solid Snake er inspirert av; Clint Eastwood 7906737[/snapback] Det hadde vore vanvittig kult. Elles, veldig gode nyhende! Metal Gear Solid er vel ein av dei spelseriane som har best potensiale til å gjere det godt på det store lerretet! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Derfor han kaller seg LT. Pliskin i Sons Of Liberty altså? Hah, stilig, det visste jeg ikke! 7907549[/snapback] Det stemmer. Morsom finurlig detalj det der. Som alltid fra mr. Kojima. Jeg har tro på en suksessfull Metal Gear-film, potensialet er så absolutt til stede. Men samtidig vil det være _enorme_ forventninger og krav til den, og skulle den skuffe, så er det utrolig mange som blir skuffet. Jeg er skeptisk, men positiv. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå for tiden er det ingen som passer som Solid Snake.Hadde man kunne gått tilbake i tid og valgt en Solid Snake så er det jo klart lettere. Bare å ta mannen Solid Snake er inspirert av; Clint Eastwood 7906737[/snapback] Beklager folkens, men Solid Snake rollen hører til han karen her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7903119[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke? :-] Jeg skal ikke nekte for at Hideo Kojima og Yoji Shinkawa har blitt inspirert av en ung Eastwood, men Solid Snakes orginale design er faktisk mer inspirert av Mel Gibson og Kurt Russell à la Escape from New York. Og designet i Metal Gear Solid er inspirert av Christopher Walken og Jean Claude Van Damme, ifølge Shinkawa selv. Old Snake er løselig basert på en annen skuespiller fra 'Il buono, il brutto, il cattivo'. 7906998[/snapback] Okay, Sean Bean hadde OGSÅ vore perfekt. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 For å være ærlig er jeg veldig skeptisk til denne filmen. Ble faktisk litt lei meg da jeg fant ut at det skulle bli en film. Syns bare ikke at spill som MGS passer seg som film. MGS er en utrolig bra serie, men er litt redd for at det kan gå galt som film. Men hvis dem gjør det skikkelig kan det jo bli veldig bra. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 For å være ærlig er jeg veldig skeptisk til denne filmen. Ble faktisk litt lei meg da jeg fant ut at det skulle bli en film.Syns bare ikke at spill som MGS passer seg som film. MGS er en utrolig bra serie, men er litt redd for at det kan gå galt som film. Men hvis dem gjør det skikkelig kan det jo bli veldig bra. 7909564[/snapback] Passer ikke som film? Nå har jeg bare MGS2 som refferanse, men gådd være, det spillet må ha mest cutscenes i hele spillverden;) Både fler og lengre en div Final Fantasy's! Jeg tror dette kan bli en ypperlig film, så lenge noen andre en Uwe Boll lager den. Ellers så synes jeg Sean Bean passer mer enn Sawyer altså. Og om vi skal ha en gammel Snake, så er jo clintern perfekt Ellers så vet jeg ikke om jeg vil at filmen skal bygge på noen av spilla. En fresh historie tror jeg hadde vært tingen. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) For å være ærlig er jeg veldig skeptisk til denne filmen. Ble faktisk litt lei meg da jeg fant ut at det skulle bli en film.Syns bare ikke at spill som MGS passer seg som film. MGS er en utrolig bra serie, men er litt redd for at det kan gå galt som film. Men hvis dem gjør det skikkelig kan det jo bli veldig bra. 7909564[/snapback] Passer ikke som film? Nå har jeg bare MGS2 som refferanse, men gådd være, det spillet må ha mest cutscenes i hele spillverden;) Både fler og lengre en div Final Fantasy's! Jeg tror dette kan bli en ypperlig film, så lenge noen andre en Uwe Boll lager den. Ellers så synes jeg Sean Bean passer mer enn Sawyer altså. Og om vi skal ha en gammel Snake, så er jo clintern perfekt Ellers så vet jeg ikke om jeg vil at filmen skal bygge på noen av spilla. En fresh historie tror jeg hadde vært tingen. 7909885[/snapback] Joda, jeg er klar over at det er massevis av kutscener. Noe gjør at man får følelsen av å spille en film. Men jeg vet ikke helt hvordan det vil ta seg ut som en ekte film. Men som jeg sa, det kan jo også bli veldig bra edit: Uwe Boll ja... Har ikke sett noen av filmene hans, men har hørt nok til å vite at han egentlig burde holde seg langt unna alt som heter spillisenser. Regner med at Kojima og folket har vett nok til å holde han utenfor Endret 9. februar 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. februar 2007 av SteveVice Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jippi, har ventet på dette lenge...da er det bare for min del å krysse fingrene for at nutjob Tom Cruise får rollen som Snake Bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser litt eldre ut nå da men, det kunne seriøst blitt bra! Endret 9. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jippi, har ventet på dette lenge...da er det bare for min del å krysse fingrene for at nutjob Tom Cruise får rollen som Snake Bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser litt eldre ut nå da men, det kunne seriøst blitt bra! 7910034[/snapback] Nei for en guds skyld! spar oss! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hehe...søk litt rundt på nettet du, er nok flere enn meg som vil ha han skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå