UrgeLoL Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Metal Gear film! Det må bare bli bra, håper Kojima får medvirke i produksjonen av filmen! At the Electronic Entertainment Expo last year, Konami revealed that work had begun on a live-action movie based on Metal Gear Solid. The news broke via a pamphlet for Studio Kojima, the Konami-owned development house headed up by Metal Gear series creator Hideo Kojima. "I have received many offers to adapt Metal Gear Solid. It has taken a long time, but we have finally settled on an arrangement," Kojima said in a statement. "False facts aside, a movie project is underway. I have finalized a Class-A contract with a party in Hollywood." For eight months, the identity of the aforementioned "party" was unknown. That changed this week, when Sony Pictures Entertainment vice chairman Yair Landau revealed his studio is developing the project. "We're working with the Metal Gear guys," Landau told GameSpot following his D.I.C.E. summit keynote address in Las Vegas. "It's a very cinematic game, it really lends itself to movie telling. But the question is, 'How do you translate Snake's experience into a full arc that conforms to what audiences expect on the large screen?'" Landau also hinted the Metal Gear Solid movie may just be the beginning. "There are other games we are looking to develop," the executive said. "We're working with one of my favorite producers right now on an idea for an EverQuest movie." The producer was apparently of such stature that Landau declined to name him. "I'll let him disclose that," he said cryptically. Kilde Lenke til kommentar
virulence Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Spillene i seg selv er nesten filmer synes jeg da, hehe. Kul nyhet, lurer på om noen kjente for hovedrollen... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 En film har jo vært prat om lenge, men dette var spennende nyheter. Flott at ting begynner å skje på den fronten igjen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Sawyer fra Lost, seriøst han er den eneste som kan spille Solid Snake. Når jeg så han for første gang i Lost tenkte jeg "Solid snake ?? Hva faen gjør du her". De to er 100% prikk like. Akkurat den stramme og skarpe ansiktsmasken er det ingen andre som har. Er skremmende hvor like de er, og Sawyer sin oppførsel i Lost er jo også typisk Solid Snake. Gir faen i alle men ender opp med å redde alle sammen. Endret 8. februar 2007 av Avean Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvem som skal spille Snake vil jo uten tvil bli det helt store diskusjonstemaet. Det er relativt få kandidater som virkelig kan passe den rollen. Jeg er enig med Avean at Josh Holloway (Sawyer) kunne passet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Josh Holloway hade faktisk passet rollen ja. Dette er vel gode nyheter, sjøl om vi veit kor slike prosjekter pleier å ende Lenke til kommentar
virulence Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Michael Wincott(fra b.la The Crow/Alien Resurrection) kunne kanskje passa, da spesielt pga stemmen. Han Lost-duden er kanskje litt ung? Skjønt, filmstudioet står jo selvsagt fritt til å velge fra forskjellige perioder i Snakes liv. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Tror Kojima og hans team kunne ha laget en super spillfilm bare ved å bruke metal gear 4 motoren. cutscenene på mgs spillene er av meget god kvalitet Lenke til kommentar
virulence Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror Kojima og hans team kunne ha laget en super spillfilm bare ved å bruke metal gear 4 motoren. cutscenene på mgs spillene er av meget god kvalitet 7902617[/snapback] Stemmer, og la oss ikke glemme de superbe historiene de gang på gang klarer å formidle! Spørs bare om filmen blir lang nok til å kunne få tilsvarende suksess på den fronten. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men er det her snakk om spesifikt lage film av Metal Gear Solid, eventuelt noen av de andre spillene, eller skal man bare bruke "Metal Gear-verdenen"? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Beklager folkens, men Solid Snake rollen hører til han karen her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men er det her snakk om spesifikt lage film av Metal Gear Solid, eventuelt noen av de andre spillene, eller skal man bare bruke "Metal Gear-verdenen"? 7902959[/snapback] Kojima selv har uttalt at det kommer til å være en ny historie, men at det blir i den Metal Gear-verdenen vi kjenner fra før, og at Solid Snake vil ha hovedrollen. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Beklager folkens, men Solid Snake rollen hører til han karen her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7903119[/snapback] Sean Bean er helt han! Sawyer er også et godt alternativ. Og kanskje Johnny Messner (http://www.imdb.com/name/nm0582257/), Leiv Schreiber(http://www.imdb.com/name/nm0000630/), eller David Hayter, mannen som har stemmen til Snake. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Sean Bean er absolutt ikke noe dårlig alternativ heller nei. David Hayter er også en favoritt, men da mest på grunn av stemmen. Vet ikke hvordan han er som skuespiller. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dette har jeg faen meg ventet på i 8 år nå. Så nå har jeg virkelig forventninger. ELSKER Metal Gear Solid! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dette har jeg faen meg ventet på i 8 år nå. Så nå har jeg virkelig forventninger. ELSKER Metal Gear Solid! 7903387[/snapback] Av omtrent samme grunn så har jeg null forventninger til denne filmen. Gidder ikke å bli skuffa av hver eneste film som er basert på spill jeg liker Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Sant det, men de eneste spillene jeg virkelig liker er MGS-serien, derfor må det bli bra! Har rundet MGS1 nøyaktig 22 ganger, MGS2 18 ganger, og skal runde MGS3 for 10 gang nå. Endret 8. februar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 AWESOME! Er Sony smarte nå så slipper de kun filmen på BlueRay så skal du se maskinene flyr av hyllene! Lenke til kommentar
patham Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Åssen skal de få pakka inn nok på en 2-2 1/2 time? Det lurer jeg på må bli en triologi eller noe i den duren. Helst med budsjett som Matrix og Ringenes Herre triologien hadde til sammen . Synes filmen fortjener ihvertfall et stort budsjett, noe jeg regner som en selvfølge. Endret 9. februar 2007 av disabled Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Josh Holloway hadde passet rollen perfekt ja, om man selvsagt ser bort ifra det faktum at Solid Snake ikke er en bondetamp fra Texas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå