Gå til innhold

Hjelp med valg av nytt wakeboard.


Anbefalte innlegg

jepp, pris, hmm max 10k, men gjerne noe rundt 3-5 (10 er bare aktuelt om det faktisk vil hjelpe og er vert prisen).

-Hvilken merke brett burde jeg ta?

-Brukt vs nytt, noe å si?

-Link til bra sider som selger i Norge?

 

 

Erfaring, hmmm.. 9 år med snowboard og en sesong med wakeboard, men solgte brettet pga. det var for tungt og bindingane var heller dårlige.

 

Båt: Vi har atm en Buster L med 50hk som må brukes ut sommeren før vi får en ny bowrider på 19 fot med 225hk :cool:

 

Vil det hjelpe mykje for meg å kjøpe eit wakeboard tower til busteren, snakker då om eit heilt simpelt sidan vi i slutten av sommeren får ein båt med tower og alt :)

 

 

Tar imot alle råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt mye bra om hyperlite wakeboards, de lanserte vel for 2år siden? Et brett som er formet mer som et snowboard og er mulig å flexe med. Kjørte i fjor på et eller anne hyperlite brett til 10k med bergen wakeboard klubb en gang, men vet ikke hvilke brett det var.

 

Kan jo lese litt om brettene her: http://hyperlite.com/gear?UID=20&CAT=2

 

Visst du bor i nærheten av bergen så kan du høre med folka på base og om du bor i nærheten av stavanger kan du høre med folka på surf sentrum, de har peiling. Lykke til, selv har jeg ikke så mye peiling ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også stått wakeboard en sesong nå og bruker et hyperlite brett til 3k eller 4k (husker ikke helt hva jeg betalte, men det var 2005 modell så jeg fikk det vesentlig billigere enn det det egentlig kostet) og jeg er godt fornøyd med hyperlite (har prøvd 2 forsjkellige modeller av dem)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...