Raw Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Var nettopp å kjøpte ny innmat i pcen, så er spørsmålet hva jeg kan ta for de gamle delene når jeg skal selge de. Radeon 9800 kort Amd socket a 2500 cpu 2x512 mb ram Abit nf7-s hovedkort. Noen formeninger? Gamle pcdeler ..... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 200 for kort 200 for cpu 500 for ram 200 for kort, en fordel kan være å skaffe brukt eller nytt et kabinett med strømforsyning og en brukt hd, samt en brukt cd rom og selge som surf pc med cs eller noe sånt. og øke profitten litt. du får mus for 20kr noen plasser, tastatur til under 100. du får iallefall solgt alt på en gang. så er det litt greit også. Lenke til kommentar
Raw Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 takker for hurtig svar. Da skal jeg prøve å bli kvitt delene Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 takker for hurtig svar.Da skal jeg prøve å bli kvitt delene 7902187[/snapback] det er fordel å bruke qxl på hovedkort og cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå