wise™ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Heisann. Nå er jeg møkka lei det orginale sølv-grå temaet som fulgte med PC'n når jeg kjøpte den. Og lurte på om noen vet om en webside hvor jeg kan få tak i noen annerledes og kule skins/themes hadde jeg tatt det i mot med stor takk. Følgende har jeg akkuratt nå, den er veldig kjedelig, grunnet hvorfor jeg leter etter en ny en. Har googlet, men uten hell. Og, ja - Er sikkert bare jeg som suger på å finne ting på google. Har jeg akkuratt nå, den er veldig kjedelig, grunnet hvorfor jeg leter etter en ny en. Har googlet, men uten hell. Og, ja - Er sikkert bare jeg som suger på å finne ting på google. Helst noe som er veldig enkelt å laste ned å bruke alà "Download -> Apply -> Voilà". Er ikke ute etter noe spesielt, bare noe enkelt, kult og annerledes. Kan gjerne hver selvlaget - noe som bare er kos - så lenge det funker helt fint, uten noe bugs eller noe som ødelegger for hele systemet mitt. Takk for alle svar, TheoB. PS: Visste ikke hvor jeg ellers skulle poste dette, ettersom det er off-topic og annet. God natt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Denne tråden har jeg ville laget lenge...må bare bumpe så jeg har den Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Denne tråden har jeg ville laget lenge...må bare bumpe så jeg har den 7902089[/snapback] Heheh Joa, de orginale themes/skins'a er veldig kjedelige. Håper det finnes noen enkle programmer / tillegs-pakker som kan fikse noe nytt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg har også lurt på hvor jeg kan få tak i nye themes til xp en god stund siden (default) det blåe har begynt og bli veldig kjedelig nå Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Det finnes jo mange nettsider man kan få lastet ned gratis themes, men mange av de er som regel litt innviklet å installere. Har ett greit theme liggende på Pc`en som er veldig enkelt å installere! Laster det opp her jeg, så kan dere se på det. ThemeXP Edit: La til en link. Royale_Theme_for_Win_XP.zip Endret 8. februar 2007 av Blind Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det finnes jo mange nettsider man kan få lastet ned gratis themes, men mange av de er som regel litt innviklet å installere. Har ett greit theme liggende på Pc`en som er veldig enkelt å installere! Laster det opp her jeg, så kan dere se på det. 7902300[/snapback] Det temaet var bare kjedlig Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det finnes jo mange nettsider man kan få lastet ned gratis themes, men mange av de er som regel litt innviklet å installere. Har ett greit theme liggende på Pc`en som er veldig enkelt å installere! Laster det opp her jeg, så kan dere se på det. 7902300[/snapback] Får feilmelding Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nå virker det, noen som klikket første gangen så det var en blanding mellom windows 95 og media center Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Får feilmelding 7902347[/snapback] Hvilken feilmelding da? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gikk lei av de gamle skinsa så jeg bruker Theme xp og må si det er annerledes. lett å installere å bruke. har 60 dagers bruk eller noe sånt. Lenke til kommentar
graastein Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Her har de mye snadder: Neowin forums Dette har vært themes-ressursen min i flere år nå. Obs du må bruke den UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0 for å få themes til å fungere. Link ligger øverst der. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Her er ett av de themsene som de ikke slengte med windows når de gav det ut av en eller annen merkelig grunn. Litt det samme som det sølv fargede og blå, men i svart. Noe som gjør det mye kulere. Last ned her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bruk heller denne veletablerte tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg