Itw Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei Her jeg jobber er det veldig dårlig dekning, og trenger derfor en tlf med grei dekning. Jeg har ikke funnet tester av akkurat dette så trenger deres anbefalinger:) Må ha: Ok batterilevetid God Dekning Og grei å bruke til mail, da jeg er mye borte fra pc'n når jeg er på jobb. Håper det finnes en grei mobil der ute til meg, og gjør ikke noe om den ser ok ut også Lenke til kommentar
Loko Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Batteridtiden er jo direkte avhengig av å ha gode signaler så siden du har dårlige signaler så burde telefonen ha rikelig batteridtid. Generelt sett så er det Sony Ericsson som har den beste batterikapasiteten. Er det noe spesielt annet du krever av telefonen. kam-skjell, skyv opp eller standar? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Tja ikke kam-skjell har i dag Samsumg Z500 elendig dekning og batteriet varer max 1dag. Vil tro at kamskjell telefoner jamt over har dårligst dekning? Holder batteriet over 2dager og det er ok dekning så er jo det knall, må jo klart møtes på halvveien der. Ellers av krav så er jeg åpen for alle forslag, merke spiller heller ikke egentlig noen stor rolle. Har sett litt på smart telefoner, men de er kansje overkill i forhold til mail funksjoner. Litt svak for SE M600i, men finnes jo ikke i hvit til en ok pris i forhold til svart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå