Jannis-15 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 http://home.no.net/pcdude/Bilder/inu-yasha.jpg jeg skulle så gjerne ha hatt denne åver hele ruten jeg, men får ikke til å strekke den.. :sad: jeg bruker win2k Pro. noen som kan hjelpe meg? Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Der hvor du velger skrivebordsbakgrunnen har du flere valg, bl.a. Midtstilt, Side ved side og Strukket. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dette er vel ikke en skrivebordsbakgrunn, men en bakgrunn i mappevisningen. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 joda joda, jeg vet hvordan jeg gjør det med skrivebordet, men ikke inni en mappe.. :wink: ta en titt til på bildet jeg la ut så, ser du fort hva jeg trenger hjelp meg. men takk for hurtig svar! :smile: Jan Erik Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 14:24, skrev Robkvi:Dette er vel ikke en skrivebordsbakgrunn, men en bakgrunn i mappevisningen. Åhhh... Så ikke den linken.... Lenke til kommentar
Caldazar Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det du KAN gjere, sjølv om det kanskje blir litt mykje strev, er å resize biletet i Paint Shop Pro, Adobe Photoshop eller eit liknanade program slik at det passar akkurat inn i mappa. Det KAN gå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå