Kirchhoff Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ja som det står i emnet: panelet nederst viser ingenting, kun "show desktop" og papirkurv og arbeidsområder. Imellom skal jo mine program vises, men det gjør de ikke. Det var ingen problemer før jeg instalerte beryl, nå er det uinstalert men likevel. hva gjør jeg? Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 du har nok vært uheldig å lukka den toolbaren.. høyreklikk på panelet og velg legg til.. så velger du window list / vindusliste håper dette hjalp Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Å huff, jeg føler meg dum ja det var det som var feil. takker for hjelp Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Nå er beryl instalert igjen, og alle som skulle komt som popup legger seg bak. feks save/open winduet til firefox. hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hmm, du har ikke på noe focus on mouse over eller noe da? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Kan se om det er det da, men poupen kommer når jeg trykker på det vinduet det "poppet" opp fra Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, det er ikke det. Det er noe annet, noe som har med beryl å gjøre, siden det ikke var der før når det var uinstalert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå