Gå til innhold

Spørsmål om kjøpetenesten i iTunes.

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg tenkte eg skulle ta turen utenom piratbukta denne gongen.

Er iTunes ein bra nettbutikk? Har sett han har fått 6 i ein test på dinside.no.

Alt høyres bra ut, men eg stusser på ein ting. Det er DRM.

Korleis funker dette? Er det sånn at når eg har spela av songen f. eks. 100 gonger, kan eg ikkje spele han av meir?! Dette ville vere rart. Finst det sperrer på kor mange gonger eg kan brenne han?

Eg syns eg har lest ein plass at det er sperre for kor mange pcar det går an å spele musikken på, men korleis fungerer dette, de som har prøvd det?

Korleis er kvaliteten på musikkfilene i forhold til musikken eg kjøper på platekompaniet og ripper inn? (ripper med bra kvalitet)

Er den prøvemusikken eg finn i iTunes i optimal kvalitet? (Den prøvemusikken du kan høyre på i 30 sek.)

Så lurer eg på ein ting til, er størrelsen på filene stor? Ville vere dumt om kvar fil tok 10mb, då ville det ikkje vere plass til mange, mtp. at eg har ein fin liten iPod Nano... :)

Det hadde vore fint om nokon kunne gi meg ein kjapp breafing. Særleg det om DRM :)

Forresten, tusen takk til Ueland som var så kul og endra brukernavnet mitt! :)

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samma om ein treng visa eller ikkje, det har eg. Forresten er det gale det du seier, du kan og bruke mastercard el. l.

Og forresten, eg hadde ikkje tenkt meg å diskutere alle moglege ulemper med iTunes...

Nokon fleire innspel? (Venlegst les post ein)

Lenke til kommentar

Takk skal de ha...

Eg kjøpte i går ein cd i iTunes, og så lenge eg bruker iPod, ser det ut til å gå bra. (Og så lenge eg ikkje må ha musikken på så mange pc'ar).

Trur eg lar broren min kjøpe musikken sin i ein fysisk butikk, for eg gidd ikkje å laste det ned for han :)

Forresten, er det nokon her som har prøvt eMusic.com?

Ser bra ut, men eg treng å vite om det er bra. Korleis er utvalget? Eg likar ikkje nødvendigvis berre iron maiden og metallica, eg kan og like norske, som Kurt nilsen, Lene marlin, osv... Så då er det greit med litt utval.

Lenke til kommentar

Jeg mener bare at det er visse større band og plateselskaper som er glade i DRM, det er grunnen til at eMusic har et noe dårlig utvalg ifht iTunes. Nå ligger det stort press på de plateselskapene. Jeg tror plateselskapenes instilling til DRM vil endre seg, og med det eMusic.com få større utvalg. Musikken fra eMusic kommer i MP3 320kbps format.

“DRM manages restrictions like parole manages imprisonment. Anally. ”

~ Steve Ballmer on DRM

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Tusen takk skal du ha for informasjon!

Trur du Apple vil fjerne DRM fra musikken sin? Det hadde vore fint! :) Det hadde og vore fint om musikken hadde vore i høg MP3-kvalitet. Hadde vore kult om ein kunne velge vekk DRM for f. eks. 10kr (pr album) ekstra, men det beste hadde vore om det hadde vert heilt gratis. (Å fjerne DRM).

Trur de apple vil fjerne dette i næraste framtid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...