Gå til innhold

Skifte fra NetCom til Telenor innenfor bindingstid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så klart kan jeg vente til bindingstiden er ute, det er jeg også fult klar over. Men har funnet ut det at det er mye mer økonomisk å ha Allstar enn YoungTalk. For det er egentlig et ran. NetCom sitt kontantkort er jo billigere en hva YoungTalk er idag.

Synes det er greit med bindingstider, men de de kunne vært litt kortere. Ja, er jo kjempebillig å ha i mnd, billig på alt så og si. Men så kommer det en ulempe når man skal kjøpe ny mobil da. De blir jo dyre med Allstar.

Lenke til kommentar
Så klart kan jeg vente til bindingstiden er ute, det er jeg også fult klar over. Men har funnet ut det at det er mye mer økonomisk å ha Allstar enn YoungTalk. For det er egentlig et ran. NetCom sitt kontantkort er jo billigere en hva YoungTalk er idag.

Synes det er greit med bindingstider, men de de kunne vært litt kortere. Ja, er jo kjempebillig å ha i mnd, billig på alt så og si. Men så kommer det en ulempe når man skal kjøpe ny mobil da. De blir jo dyre med Allstar.

7906762[/snapback]

Altså, du sier jo selv grunnen til at youngtalk er et "ran". Det er fordi det ga deg en billigere telefon da du bandt deg til det abonnementet i 12 måneder. Det er også grunnen til at det er dyrere enn kontant, men ta med i regnestykket at du får med 30 gratis sms og 10 gratis mms i måneden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...