Andreas-J Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, Min bindingstid utløper: 19.04.2007 hos NetCom. Vil skifte til Telenor, men vet det er et gebyr ved skifte av operatør. Hvor mye er dette på? Flytt tråden om den er feil posta Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det spørs på abonnementet ditt, men de fleste har et bruddgebyr på 375 kr. når det er 1-3 måneder igjen. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Har NetCom YoungTalk og vil skifte til Djuice AllStar. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ok. Spørs om det blir økonomisk å skifte da.. Endret 8. februar 2007 av Andreas-J Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Du kan jo vente til bindingstiden er ute, så kan du bytte, det er mest økonomiskt! Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bindingstider burde være forbudt! Det er mye som endrer seg på et år; den økonomiske situasjonen kan være snudd på hodet, mobilen kan svikte, etc. Vi har Djuice Allstar på to mobiler og venter på å flytte den siste fra NetCom. Jeg har hatt Djuice et par år og er kjempefornøyd; billige sms og rimelig å ringe. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Så klart kan jeg vente til bindingstiden er ute, det er jeg også fult klar over. Men har funnet ut det at det er mye mer økonomisk å ha Allstar enn YoungTalk. For det er egentlig et ran. NetCom sitt kontantkort er jo billigere en hva YoungTalk er idag. Synes det er greit med bindingstider, men de de kunne vært litt kortere. Ja, er jo kjempebillig å ha i mnd, billig på alt så og si. Men så kommer det en ulempe når man skal kjøpe ny mobil da. De blir jo dyre med Allstar. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Så klart kan jeg vente til bindingstiden er ute, det er jeg også fult klar over. Men har funnet ut det at det er mye mer økonomisk å ha Allstar enn YoungTalk. For det er egentlig et ran. NetCom sitt kontantkort er jo billigere en hva YoungTalk er idag. Synes det er greit med bindingstider, men de de kunne vært litt kortere. Ja, er jo kjempebillig å ha i mnd, billig på alt så og si. Men så kommer det en ulempe når man skal kjøpe ny mobil da. De blir jo dyre med Allstar. 7906762[/snapback] Altså, du sier jo selv grunnen til at youngtalk er et "ran". Det er fordi det ga deg en billigere telefon da du bandt deg til det abonnementet i 12 måneder. Det er også grunnen til at det er dyrere enn kontant, men ta med i regnestykket at du får med 30 gratis sms og 10 gratis mms i måneden Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, tar med det i beregningen. Hvis man bruker www.telepriser.no så ser man at YoungTalk er dyrere en mange andre abb.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Flyttet til mer passelig forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå