Civilix Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hele greia er jo at det ikke har noe å si. Du skyter fortsatt bad-guys som har lyst til å drepe deg. Det har ikke noe å si om du er ond eller god. Du merker det jo ikke. Du bare dreper fiender, du. De har lyst til å drepe deg, og de virker temmelig onde mot deg, så da blir det akkurat som om at du skulle være den gode, og de er de onde. Det blir bare så dumt. Jeg håper virkelig ingen havner i fella, og kjøper dette spillet fordi de har blitt lurt av den "glupe" utvikleren, som stokker om på to ord, men lar resten av spillet være en middelmådig dose vi har sett alt for mange ganger før. 8009418[/snapback] Synd at du ikke klarer og leve deg inn i spill, fordi det blir mer morro å spille da. Det at man er ond og at man river sjela ut av findene og sender de til helvete etter at man har drept de er veldig tilfredstillende. Demoen fikk vertfall meg til å bestille fullversjonen, så får vi se om resten av spillet er like tilfredstillende. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Synd at du ikke klarer og leve deg inn i spill, fordi det blir mer morro å spille da. Hva har det med noe som helst å gjøre? Dette er nok den mest oppbrukte argumentasjonen gjennom tidene som folk flest bruker når de ikke har noe intelligent å si. At han syns det er dumt av spillutviklerne å gjøre det på den måten så får han synes det uten at det betyr at han 'ikke klarer å leve seg inn i spill'. Personlig er jeg helt enig med Hr. Jenssen. Det er en måte å lure dumme spillere til å tro at de har gjort noe nytt innen sjangeren, selv om alt annet er helt likt alle melkeproduktene som fins der ute. Endret 23. februar 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg likte stemningen i spillet, derfor syns jeg det er bra... Driter en lang marsj i om man er god eller ond. Seff, er jo bittelitt artig å jobbe for godgutten selv ^^ Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Synd at du ikke klarer og leve deg inn i spill, fordi det blir mer morro å spille da. Hva har det med noe som helst å gjøre? Dette er nok den mest oppbrukte argumentasjonen gjennom tidene som folk flest bruker når de ikke har noe intelligent å si. At han syns det er dumt av spillutviklerne å gjøre det på den måten så får han synes det uten at det betyr at han 'ikke klarer å leve seg inn i spill'. Personlig er jeg helt enig med Hr. Jenssen. Det er en måte å lure dumme spillere til å tro at de har gjort noe nytt innen sjangeren, selv om alt annet er helt likt alle melkeproduktene som fins der ute. 8010464[/snapback] Folk er ikke dumme bare fordi noen liker å leve seg inn i spillet litt. å jeg driter vel i om spillutviklerne prøver å lure folk heller ikke syns, spillet var bra så derfor skal jeg kjøpe det. Endret 23. februar 2007 av Fable Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jo takk, jeg klarer utmerket å leve meg inn i spill som er laget av utviklere som gjør en god jobb. Jeg synes ikke noe som helst var tilfredsstillende med Infernal, jeg. Gameplay- og kontroll-mekanismene synes jeg var traumatiske. Man løper rundt i TPV-perspektiv, og man kan klynge seg inntil vegger. I teorien er dette veldig fint - men det fungerer jo ikke! Når man for eksempel klynger seg inntil en vegg ved en døråpning, så kommer jo bare fienden løpende rett inn i deg. Da får man jo bare panikk, da kontrollene er satt så klumsete opp at man må begynne å løpe bakover for å kunne treffe fienden. Selv bryr jeg meg i utgangspunktet ikke hvem jeg "jobber for", men jeg synes det er ganske så tåpelig når utvikleren prater om dette med at man er "ond" som om det er en heeelt ny gameplay-feature, som kommer til å revolusjonere hele spillindustrien eller noe sånn. De snakker så høyt om det middelmådige spillet sitt at jeg kjenner jeg blir kvalm. Jeg synes det er fint at noen av dere liker spillet, så kan jo utvikleren få noe å smøre på brødskiva si i morgen, men jeg for min del kommer ikke engang til å laste ned dette spillet. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Synd at du ikke klarer og leve deg inn i spill, fordi det blir mer morro å spille da. Hva har det med noe som helst å gjøre? Dette er nok den mest oppbrukte argumentasjonen gjennom tidene som folk flest bruker når de ikke har noe intelligent å si. At han syns det er dumt av spillutviklerne å gjøre det på den måten så får han synes det uten at det betyr at han 'ikke klarer å leve seg inn i spill'. Personlig er jeg helt enig med Hr. Jenssen. Det er en måte å lure dumme spillere til å tro at de har gjort noe nytt innen sjangeren, selv om alt annet er helt likt alle melkeproduktene som fins der ute. 8010464[/snapback] Kansje de lurer meg, men sålenge det fungerer har jeg ikke noe mot det Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som har kjøpt spillet og kan si om det er noe bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå