Deadringer Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Har nå nest spilt igjennom hele demoen av Infernal og er ganske så imponert. Virker som om dette spillet virkelig har potensiale! Hva tror dere? Last ned demoen her Infernal lets you play as an agent of Hell sent to Earth to gather souls. Stop Heaven's agents from stealing your prey by sniping, sneaking around, and driving in various hellish vehicles. Endret 8. februar 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg prøvde dette for noen dager siden, ganske kult til tider, liker det at man endelig kan være på den onde siden. Men, det er noe med kameraposisjonen som rett og slett gir meg hodepine. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg prøvde dette for noen dager siden, ganske kult til tider, liker det at man endelig kan være på den onde siden. Men, det er noe med kameraposisjonen som rett og slett gir meg hodepine. 7901400[/snapback] Nja, det som irriterer meg mest er at det ikke går ann å "sikte inn" slik som de fleste andre 3. persons skytespill. Ellers er jeg generelt lite glad i masse futuristiske våpen og sånt, men disse ser vi ikke noe av i demoen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Syntes demoen var temmelig bra. Noen som vet om det blir noen form for multiplayer? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har ikke prøvd demoen, men alle på bildene jeg har sett står man bare å lener seg til veggen. Hva går spillet egentlig ut på? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Har ikke prøvd demoen, men alle på bildene jeg har sett står man bare å lener seg til veggen.Hva går spillet egentlig ut på? 7902010[/snapback] Neida, det er ikke bare lenesegetterveggen opplegg. Kun en bitteliten del av demoen du gjør det. Handlingen er vel egentlig at du skal drepe folk og sende de til helvete tror jeg. Ganske underholdende og veldig god grafikk/fysikk. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Utifra skjermbildene så jo dette nokså fengende ut. Får ta å laste ned demoen å sjekke det ut. Men, på en annen side ser jo alt skikkelig "kult og fengende" ut nå til dags. For det meste resulterer det i 80% flopper. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Grafikken er jo heidundrenes flott, og selve historien virker veldig bra. Men det er noe med gameplayet som gjør alt litt feil synes jeg(etter gjennomspilling av demoen). Munker med futuristiske våpen, blir på en måte litt rart. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg likte demoen, men det irriterte meg at der bare var 3rd person view, og ikke 1st person view Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg digger demoen =) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Dette spillet har utrolig bra potensial. Dette er noe nytt og kreativt som jeg ikke har sett på markedet før. Synes det var en bra demo. Du fikk prøvd ut litt av vært og dette ga et godt inntrykk. Jeg liker 3rd person view. Den ble brukt i RE4, og jeg var svært fornøyd med det. Noen som vet nårtid spillet blir sluppet ut for markedet? Var å så på hjemmesiden, men kom ikke over noen dato. Endret 10. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 I flølge gamespot så kommer det ut 8 mai Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ifølge gamer samt de nettbutikkene jeg har sjekket står det 23 februar. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg har ingen tro på dette spillet. Etter å ha prøvd demoen er jeg sikker på at jeg ikke kommer til å kjøpe. Traumatiske kontroller, alt for plastisk "shiny" grafikk, historien virker platt (akkurat samme historie som alle andre middelmådige skyttere, bare at man nå er "ond" i stedet for "god"), og gameplay-messig er det ingen ting nytt å finne. Temmelig middelmådig, spør du meg. Konseptet virker interessant nok, men alt blir bare så dumt, liksom. "Ond" og "god" er bare to ord med samme betydning her. Selv om at man nå er "ond", så dreper man fortsatt folk som er ute etter å skade deg, og i stedet for å redde verden, skal du ødelegge den. Folka bak spillet stokker bare om på ord og navn, men lar spillet være helt likt alle andre spill når det kommer til gameplay. Jeg syntes spillet er så repetitivt at jeg gikk lei allerede i demoen. Ikke noe godt tegn. EDIT: Formulering-om. Endret 11. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dette spillet har utrolig bra potensial. Dette er noe nytt og kreativt som jeg ikke har sett på markedet før. Sett alt dette før. Eneste som er 'nytt' er som Hr. Jenssen sier, at man nå jobber for de onde istedefor de gode. Men ellers er det akkurat det samme som hundrevis andre generic-shooters som man aldri i verden orker å spille gjennom mer enn en gang, om man i det heletatt gidder å fullføre en gang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 alt for plastisk "shiny" grafikk 7922602[/snapback] Jasså? Grafikken var en av de momentene som jeg virkelig likte med dette spillet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 alt for plastisk "shiny" grafikk 7922602[/snapback] Jasså? Grafikken var en av de momentene som jeg virkelig likte med dette spillet. 8008479[/snapback] Vel, jeg syntes grafikken var lite fin. Den er, som sagt, "plastisk". Ser mer ut som om du leker med barbie-dukker. Jeg kjørte grafikken på max, men likevel følte jeg at jeg satt og spilte et PS2-spill. Infernal har den grafiske kvaliteten som PS2-spill har. Det minnet bare om noe som var laget for en prev-gen konsoll. Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vel så lenge du kan være er ond er jeg fornøyd, håper bare ikke det skjer noe sånn teit som at du blir snill hellerno uti spillet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vel så lenge du kan være er ond er jeg fornøyd, håper bare ikke det skjer noe sånn teit som at du blir snill hellerno uti spillet. 8009302[/snapback] Hele greia er jo at det ikke har noe å si. Du skyter fortsatt bad-guys som har lyst til å drepe deg. Det har ikke noe å si om du er ond eller god. Du merker det jo ikke. Du bare dreper fiender, du. De har lyst til å drepe deg, og de virker temmelig onde mot deg, så da blir det akkurat som om at du skulle være den gode, og de er de onde. Det blir bare så dumt. Jeg håper virkelig ingen havner i fella, og kjøper dette spillet fordi de har blitt lurt av den "glupe" utvikleren, som stokker om på to ord, men lar resten av spillet være en middelmådig dose vi har sett alt for mange ganger før. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vel så lenge du kan være er ond er jeg fornøyd, håper bare ikke det skjer noe sånn teit som at du blir snill hellerno uti spillet. 8009302[/snapback] Hele greia er jo at det ikke har noe å si. Du skyter fortsatt bad-guys som har lyst til å drepe deg. Det har ikke noe å si om du er ond eller god. Du merker det jo ikke. Du bare dreper fiender, du. De har lyst til å drepe deg, og de virker temmelig onde mot deg, så da blir det akkurat som om at du skulle være den gode, og de er de onde. Det blir bare så dumt. Jeg håper virkelig ingen havner i fella, og kjøper dette spillet fordi de har blitt lurt av den "glupe" utvikleren, som stokker om på to ord, men lar resten av spillet være en middelmådig dose vi har sett alt for mange ganger før. 8009418[/snapback] Word. Spilte demoen, fikk faktisk ikke med meg at jeg var ond før noen på forumet skrev det. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå