Gå til innhold

ny data for ca 16.000

Gjest Slettet+16123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+16123

hallo jeg skal kjøpe en data for ca 16.000-17.000

hva synes dere jeg skal kjøpe jeg skal bruke den til og spille, og ca 700gb lagringsplass. og helst ikke så bråkete

noen forslag hva jeg burde kjøpe som passer sammen og får en bra ytelse ut avtusen takk for hjelpen :)

Endret av Slettet+16123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- E6600 - Kraftigste cpu'en du får før du går opp til quad, kan også klokkes langt om det er ønskelig.

- Rå cpu kjøler som lett monteres(samme hvor du bestiller fra så monterer de ikke cpu kjølere, ettersom de fleste på markedet veier over 500g, og vil knekke hovedkortet under frakt). Denne cpu kjøleren vil også håndtere en hel del overklokking om dette er ønskelig.

- 8800 GTX - Råeste grafikkortet på markedet hittil.

- Støydempet kabinett.

- Ekstremt god ram med EPP og SLI støtte, er en god klokker også om det er ønskelig.

- Stabilt hovedkort, med støtte for sli og 680i chipset, fritt for barnesykdommer ved bios 0302, muligens det beste 680i hovedkortet.

- 1 TB HDD plass.

Jeg vet du ikke vil klokke, men komponenter som E6600 er bare veldig klokkevennelige, vil bare informere deg om det.

Link til oppsettet:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=42153

Du kan sette inn en billigere DVD brenner, men fant ingen i farten.

Alle delene kan nå kjøpes fra netshop, det kan du også bestille med bygging for kr 370,-.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...