Epleskrell Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vet ikke helt om det jeg er ute etter finnes. Men jeg har en digital dekoder ifra Get. Denne kan jeg bare bruke på en TV, for å bruke digital pakken på flere trenger jeg flere dekodere, finnes det noen slags erstantning for dette. For eksempel et trådløst system som kobler seg opp til dekoderen og når de forskjellige tvene i huset? Håper jeg gjorde meg forstått Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nope Å overføre den mengde datamengde ville kreve Wlan type hastigheter. Og i tillegg måtte den støtte GET sin krypterings protokoll. Så det igjen betyr hvis det finnes ville det stått om den på GET sine hjemmesider. Det finnes en som overfører HD signalet trådløst fra en kilde til skjerm, men den koster ca like mye som en liten bil og laget for profesjonelle sammenheng. Men har ikke GET muligheten for å ha flere dekodere. Du må ha ledning ditt, men man har vel muligheten. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå