Nygard Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er ny mac og photoshop elements4 bruker. Jeg lager slideshow til TV-bruk. Kommentarer og stedsnavn skrives på bildene med hvit skrift. For at skriften skal vær synlig i de lyse områdene på bildet, ønsker jeg å legge en skarp og tynn sort kant på skriften. (Dette var enkelt i PhotoDraw) Hvordan gjør jeg det i PhotoshopElemnts4? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har ikke vært borti Elements, men i Photoshop finner du det under Rediger - Strøk (Stroke) Lenke til kommentar
Nygard Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Har ikke vært borti Elements, men i Photoshop finner du det under Rediger - Strøk (Stroke) 7901656[/snapback] Jeg finner Stroke, men får ikke velge dette spesielt for teksten? Den er utgrået når jeg markerer teksten? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ok, da kan du dobbelklikke på tekstlaget og der skal det ligge "Stroke" som en effekt (iallefall i Photoshop) sjekket akkurat her og det funker. Endret 8. februar 2007 av jvc1990 Lenke til kommentar
Nygard Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ok, da kan du dobbelklikke på tekstlaget og der skal det ligge "Stroke" som en effekt (iallefall i Photoshop) sjekket akkurat her og det funker. 7902083[/snapback] Jeg måtte velge "Simplify Layer" for å få det til. Du skal ha tusen takk. Du er person nr 21 som jeg har spurt. Takk. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bare hyggelig (selv om det ikke var helt slik jeg beskrev det i Elements da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå