Snikpellik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) - Endret 18. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Sweet!! Når det kommer er PS 2en min historie!! hmmm...bare singstar som mangler da. AKIRA Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ja flere og flere store selskap satser mer på Nintendo nå for tiden, så det kommer vel en god del party spill og SP spill (og MP spill etter vært) til Wii. Bare positivt dette, morsomt at det kommer slike party spill til Wii. Edit: Ang Karaoke spill til Wii. Les her. Endret 8. februar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
freke Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Oh noes. Karaoke + øl + meg = katastofe. Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Oh noes. Karaoke + øl + meg = katastofe. 7901331[/snapback] Jepp kan skrive under på den. Jeg har fått den laveste poengsummen noensinne tror jeg 1460 Men da ser det ut som vi begynner å se kontrastene av en ny, fin og liten partykonsol. Hvem vet om 2 år til sitter Nintendo som kongen på haugen igjen Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er ingen tvil om at Nintendo blir vorsspill favoritten nå iallefall! Gleder meg til begge disse egentlig! Skal snart få igjen mikrofoner til PS2'en min også.. Guitar Hero og Singstar er jo favorittene på PS2! Dilemmaet blir vel nå om man skal kjøpe Guitar Hero til 360 eller Wii nå! BTW vant jeg en mp3 spiller av singstar! Måtte skryte litt.. 9900 på Tine!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 BTW vant jeg en mp3 spiller av singstar! Måtte skryte litt.. 9900 på Tine!! 7901743[/snapback] Skal ikke kalle deg femi jeg, bedre at du er flink som tine enn han rapperungen! Selv har jeg 9400 på den derre hoobastank-sangen, og 9100-9200 på Rune rudberg - ut mot havet. Stolt? not much Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hehe! Tine er lett da... Har ikke syngi singstar på lenge, men har en storhetstid der.. Noe jeg egentlig ikke er veldig stolt av nei.. Men, er alltid gøy likevell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå