MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg skal ned til Asia om noen uker og da tenkte jeg at jeg kunne kjøpe en meg en mobil. Så lurte jeg på om det er noe dumt i det? skjønner at den ikke har norsk språk men leste at man kunne levere den inn i Oslo, men kan man også fikse norsk ordbok da? Vet at man ikke har garanti heller. Men telefonene funker vell her??kjøper vell et merke som vi har her i landet også. Er jo ikke alle telefoner som funker i USA. Så derfor lurer jeg på om det er noen problemer? vet ikke hvordan problemer det skal være men kjipt å kjøpe en som ikke funker Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg skal ned til Asia om noen uker og da tenkte jeg at jeg kunne kjøpe en meg en mobil. Så lurte jeg på om det er noe dumt i det? skjønner at den ikke har norsk språk men leste at man kunne levere den inn i Oslo, men kan man også fikse norsk ordbok da? Vet at man ikke har garanti heller. Men telefonene funker vell her??kjøper vell et merke som vi har her i landet også. Er jo ikke alle telefoner som funker i USA. Så derfor lurer jeg på om det er noen problemer? vet ikke hvordan problemer det skal være men kjipt å kjøpe en som ikke funker 7901008[/snapback] språket på mobilen^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tror ikke det er noe problem, bare sørg for å kjøp en mobil som virker i europa. Men hvis den blir ødelagt så sliter du litt.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 ok takk for svar. det var det jeg lurte på..om mobiler fra asia virker i europa...takk for svar Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er ikke helt nødvendigvis at telefoner fra asia vil fungere her i norge/europa. Når du skal kjøpe en telefon derfra, så sørg for at den støtter GSM nettverket og IKKE CDMA Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er ikke helt nødvendigvis at telefoner fra asia vil fungere her i norge/europa. Når du skal kjøpe en telefon derfra, så sørg for at den støtter GSM nettverket og IKKE CDMA 7902242[/snapback] Hva er CDMA? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er noe vi ikke har i norge, sørg for at den støtter GSM Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er noe vi ikke har i norge, sørg for at den støtter GSM 7902434[/snapback] kan du forklare hva det står for? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Code Division Mulitple Acsess. http://www.amobil.no/guide/traadlos_teknol...lnettverk/13231 Her står det ganske enkelt forklart Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 søk på google! så kommer det opp Code division multiple access! takk for svar! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 du kan søke HER HER HER HER OG HEEEr xD Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har kjøpt telefon på Filippinene flere ganger, funker fint så lenge det er gsm-telefoner. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jupp. Kjøpte siemens for flere år siden i utlandet. FIkk ikke til norsk meny men gjorde meg forsåvidt ingenting. Nedlastet norsk ordbok fra siemens sine sider. Så var ingen problemer ellers, muligens garatien ikke er gyldig i norge men hadde ingen problemer så lenge jeg brukte den mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå