leagi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei Har kjøpt meg et Sapphire 1950XT kort. Noen som kan svare meg på hvorfor skjermen blir svart og går i hvilemodus etter at driverne blir lagt inn? Har prøvd driverne som fulgte med, nyeste catalyst og gamle omega drivere. Sitter med relativt nytt asus hk som fungerer fint med alle andre gfx vi har testa og har 650w power. Blir snart gal her så setter pris på litt hjelp. Kjøpte dette kortet på nyåret da jeg har lest så mye godt om det i flere tester og det har blitt kåret til det kortet som gir mest "bang for the buck" (kosta 2000kr) slo jeg til men har fortsatt ikke fått det til å fungere. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei Har kjøpt meg et Sapphire 1950XT kort. Noen som kan svare meg på hvorfor skjermen blir svart og går i hvilemodus etter at driverne blir lagt inn? Har prøvd driverne som fulgte med, nyeste catalyst og gamle omega drivere. Sitter med relativt nytt asus hk som fungerer fint med alle andre gfx vi har testa og har 650w power. Blir snart gal her så setter pris på litt hjelp. Kjøpte dette kortet på nyåret da jeg har lest så mye godt om det i flere tester og det har blitt kåret til det kortet som gir mest "bang for the buck" (kosta 2000kr) slo jeg til men har fortsatt ikke fått det til å fungere. Takk på forhånd 7900483[/snapback] Velkommen til helvette leagi.... Hadde to sånne fra Sapphire selv, de er send i rma nå, og har Powercollor isteden, funker fint det. Ikke se bort fra mye styr med rma do oxo Lenke til kommentar
leagi Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Hmm måtte jo være enn grunn til at sapphire sitt var billigere. Egentlig ikke så mye billigere siden strømkabel ikke fulgte med men uansett. Tror fortsatt ikke kortet er defekt siden alt fungerer helt til driverne er på plass. Tyder ikke det mer på en konflikt? Noen forslag til hva problemet er? Før jeg sender det tilbake til pcutstyr og må betale 3-400kr + frakt hvis de finner ut at kortet fungerer helt fint likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå