E-wok Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fytti grisen å vanskelig detta skulle være. Allerede på chapter 2 så sitter jeg fast. Oppdraget heter 'The Island', og jeg er ved der jeg skal løpe opp en skråning (rett etter den traileren kommer ned med eksploderende tønner). Noen av dere der ut som har noen tips? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Et av de vanskeligste områdene dette ja...smoke er stikkordet her. Kast tre røykgranater slik at du mer eller mindre dekker hele området med røyk. Jeg løp til høyre så langt jeg kom inntil noen begynte å skyte på meg. la meg ned og ventet, tok ut en eller to og ventet på at resten av gutta skulle følge på. Håpet er at du kommer langt nok opp til høyre slik at MG'ene ikke lenger kan treffe deg...derfra og opp er det bare å bevege seg rolig og forsiktig opp til du når toppen. Brukte svært mange forsøk på denne, men klarte det til slutt.-) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, smoke hadde vært bedre ja. Det kjipe er at jeg ikke har flere :/ Har prøvd å gjøre det du sa med å løpe helt til høyre, men kommer aldri dit før MG'ene tar meg.. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vil gå så langt at jeg sier uten røyk, så går det ikke. da er det bedre å starte på nytt igjen og spare på dem til du når samme område. er det ikke mulig å plukke opp underveis der da. like før checkpointet du er på nå? Anyway, røyk er essensielt... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har klart det, og det uten røyk. Synes egentlig ikke at dette var så vanskelig. Men jeg har jo spilt Call of Duty 2 til blods på Xbox Live da. Men om jeg skal komme med noen tips, så er det å være veldig tålmodig i den skråningen. Kanskje du skal plukke med deg en FG42 fra posisjonen til tyskerne litt lenger ned? Den er veldig god på lange avstander. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Begynne på nytt orker jeg ikke ... Aylars: Det skal prøves. Btw, tålmodighet er ikke min sterkeste side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå