Quattro8 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg var inne på musikkspilleren, der jeg fant en sang, som jeg trodde jeg hadde slettet, jeg valgte "Spill av". Da forsvant bildet, skjermen ble svart, og så kom ble den helt hvit, og sånn fortsatte den mellom hvit og sort skjerm, den vibrerte litt noen ganger også. Etter et halvt minutt kom den tilbake og inn i musikklista igjen. Jeg valgte en annen sang som jeg også trodde jeg hadde sletta, da skjedde det samme, men den kom ikke tilbake til lista, skjermen ble hvit, og etter en god stund, fortsatt med hvit skjerm, slo jeg den av, ved å ta ut batteriet, fordi power knappen ikke fungerte. Da jeg satt batteriet tilbake, noen får sekunder senere, prøvde jeg å slå den på, men den funka ikke. Prøvde igjen etter litt mer tid, funka ikke nå heller. Satt den på lading, der den har stått i 2 døgn, den fungerer fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lever den tilbake eller prøv å koble den til PCen og oppdater den med "Update Service". Lenke til kommentar
Quattro8 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Kobler den til med USB ledningen som fulgte med, pcen finner ingen nye enheter. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Høres ut som om det trengs en oppdatering av firmware på telefonen ja. Dette går nok som en garantisak hos forhandleren du har kjøpt den hos, så har du ikke lyst til å prøve deg på dette selv, så er det bare å levere den. Er som regel inne på service i 2 - 3 uker. Lenke til kommentar
Quattro8 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Hva trenger jeg for å gjøre det selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå