Joachim_F Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vanligvis er resirkulering en god ting. Slik er det ikke i Sam & Max: The Mole, the Mob and the Meatball. Les mer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det var en gang der disse spillene var bra. Alle som likte Sam & Max likte helt sikkert Monkey Island, Larry o.l spill, alle ødelagt av dagens 3D-grafikk osv. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Det var nå en litt bastant uttalelse. Med ødelagt mener du dårlig gameplay, eller? Jeg visste ikke at bra grafikk automatisk tilsier at resten av spillet er dårlig. Edit: Leif. Endret 9. februar 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ang. ødelegging av spillset ved 3d grafikk, så tipper jeg de fleste refererer til Monkey Island 4 vs f.eks. Monkey Island 3.... hvilket var best og hadde mest estetisk appelerende grafikk? Tipper de fleste vil si MI3.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vel, ^Thomas^ her har åpenbart ikke spilt spillet. Kjære venner: 3D-grafikk ødelegger ingenting. Dårlig visuell utforming og spillutforming derimot... Hva gjelder tredje episode Sam & Max så er vel ikke problemet noen av delene, men resirkuleringen av gammelt materiale og den korte lengden. Resten er, så vidt jeg kan forstå Joachim i omtalen, fortsatt svært bra saker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kan godt hende at 3D ikke ødelegger spillet, men disse spillene ble rett og slett dårlige etter at de kom i 3D. F.eks Monkey Island 3 til Monkey Island 4 som tidligere er nevnt her. Etter at 3D grafikken kom forsvant mye av den "klikk and walk" effekten, det at man kun bruker musa til slike spill. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Brukergrensesnittet i Sam & Max-serien fungerer generelt på samme måte som i LucasArts beste spill. Du bruker kun musen. Det at grafikken er i 3D er kun en visuell sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg