Gjest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) http://www.absolutelynothing.co.uk/landscapes/?lang=en-gb Her var det mange flotte bilder av landskap. Manipulert eller ei; hvilket av disse bildene er din favoritt - Hvor ville du helt ha befunnet deg? min favoritt: EDIT: btw.. hva synes dere om disse korte trådene jeg lager, hvor jeg poster interesange websider jeg har funnet? Skal ikke gjøre det for mye. M Moderatorene kan godt stenge de når de føler det passer Endret 8. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 De bildene der faar meg til aa kutte ut med fotografi. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dette hører vel mer hjemme på fotografi-delen, gjør det ikke? Uansett, kjempefine bilder. Redigert eller ei, de er fantastiske, ja. Elsker naturbilder. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette, tror jeg Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vanskelig å bestemme seg, så jeg velger disse to: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette var ikke like fint, men det var litt morsomt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Liker dette jeg: Fant det da jeg hadde prosjekt om USA, og Washington. Staten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Liker dette jeg: Fant det da jeg hadde prosjekt om USA, og Washington. Staten. 7900643[/snapback] Skal dit for å fotografere til sommeren. Det blir kos. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 De bildene der faar meg til aa kutte ut med fotografi. 7900256[/snapback] Huff. Enig... Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kan dere poste link til full størrelse av bildene? Noen her jeg kunne tenke meg som bakgrunn Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Mye av det kunne sett ut som grafikken i et spill om nærmere 10 år. Likte hvordan han klarer å lage et litt kunstig preg på det uten å egentlig få det til å se falskt ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bildene lignet veldig på bildene til solkku, bare at han redigerer dem minst mulig. (Vanskelig å tro, men skjønner ikke hvorfor han ville lyve om det). De nyeste er mer redigert enn de eldste though: http://solkku.deviantart.com Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dette hører vel mer hjemme på fotografi-delen, gjør det ikke? Uansett, kjempefine bilder. Redigert eller ei, de er fantastiske, ja. Elsker naturbilder. 7900309[/snapback] Siden det ikke er trevakts egne bilder, finner jeg ikke riktig kategori for tråden under Fotografi-delen. Jeg lar den derfor ligge her frem til noen eventuelt kan fortelle meg spesifikt hvor den passer best Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvordan går det ann å velge hvem man liker best? alle de øverste er jo utrolig fine! menmen ... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det siste der ser jo ut som ren animasjon. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det siste der ser jo ut som ren animasjon. 7910120[/snapback] hvordan det? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette likte jeg godt: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Mange av dem er jo animert/manupulert, men de som er ekte hadde vert flotte å ta. bare å vere der og se med egene øyne Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) var vansklig å bestemme seg, men tror jeg går for dette ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 13. februar 2007 av akan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå