_norse_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fant dette på Evil Avatar; Pro-G has an interview up with Executive Producer Hiromichi Tanaka regarding the recent Final Fantasy 3 remake for the GBA. While the interview itself is a good read regarding FFIII, the real gem of the interview comes at the end. Pro-G: So what are you working on now? Any plans for the future? HT: I'm still working on XI as it's on-going but we are also working on a next-generation MMORPG for 360 and Vista but PS3 is a possibility. Nå "hater" jeg Final Fantasy så jeg blir ikke akkurat overbegeistret, men interessant at de fortsatt støtter 360 tross det dårlige salget i Japan. Personlig håper jeg virkelig det 360 eksklusive SE spillet Project Sylpheed kommer til Europa snart. Savner en god space shooter. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Absolutt ikke noen dum ide å gi ut dette på 360. At det kommer på Vista er jo nærmest en selvfølge ettersom det er en MMO, og da er det nok i hvertfall forholdsvis lite arbeid å porte dette til 360 i forhold til ps3. For min del håper jeg også det kommer på ps3 selvfølgelig, men uansett ville jeg nok velge å spille det på PC. Dette blir da SE sitt andre MMO forsøk. Forhåpentligvis retter de opp mange av feilene med FFXI. Som all venting, og krav til å har party for å få til noe som helst. En square-enix MMO som stjeler litt fra WoW ville ikke vært å forakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå