Gå til innhold

Nytt Square Enix MMORPG på 360

_norse_

Anbefalte innlegg

Fant dette på Evil Avatar;

Pro-G has an interview up with Executive Producer Hiromichi Tanaka regarding the recent Final Fantasy 3 remake for the GBA. While the interview itself is a good read regarding FFIII, the real gem of the interview comes at the end.

Pro-G: So what are you working on now? Any plans for the future?

HT: I'm still working on XI as it's on-going but we are also working on a next-generation MMORPG for 360 and Vista but PS3 is a possibility.

Nå "hater" jeg Final Fantasy så jeg blir ikke akkurat overbegeistret, men interessant at de fortsatt støtter 360 tross det dårlige salget i Japan.

Personlig håper jeg virkelig det 360 eksklusive SE spillet Project Sylpheed kommer til Europa snart. Savner en god space shooter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke noen dum ide å gi ut dette på 360. At det kommer på Vista er jo nærmest en selvfølge ettersom det er en MMO, og da er det nok i hvertfall forholdsvis lite arbeid å porte dette til 360 i forhold til ps3.

For min del håper jeg også det kommer på ps3 selvfølgelig, men uansett ville jeg nok velge å spille det på PC.

Dette blir da SE sitt andre MMO forsøk. Forhåpentligvis retter de opp mange av feilene med FFXI. Som all venting, og krav til å har party for å få til noe som helst. En square-enix MMO som stjeler litt fra WoW ville ikke vært å forakte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...