joakimhu Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 De gjenforente 60-tallsheltene The Who fra England har bekreftet at de skal spille på både den Quart- og Roskildefestivalen. Les mer Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvordan er egentlig The Who anno 2007? Jeg har følelsen av at dette er en gjeng med avdankede gamliser som spiller på siste streng, men jeg håper jeg føler feil Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvordan er egentlig The Who anno 2007? Jeg har følelsen av at dette er en gjeng med avdankede gamliser som spiller på siste streng, men jeg håper jeg føler feil 7938663[/snapback] Jeg vil tro du tar feil. Håper iallefall det. Hehe. The Who var jo utrolig bra for mange år siden. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 For mange år siden, ja Synes bare det har vært mange triste syn når gamle gromgutter entrer scenen igjen, men jeg håper som sagt jeg tar skammelig feil når det kommer til The Who... Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Vi får vente og se. The police har jo funnet sammen, og de er like bra enda. Skulle vel bare mangle med Sting som vokalist. Endret 14. februar 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja, The Police ser jeg frem til å høre mer fra i år, men "problemstillingen" er jo ikke helt den samme ettersom TP kun holdt på i noen få år. De hadde vel knapt hår på kølla på den tiden The Who rocket fra seg Uansett er det spennende ting som skjer på musikkfronten i år, så jeg krysser fingrene for at det blir gode greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg