Skosåle Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) jau. har selv ALDRI likt ATI drivere, så uansett hvor gode ATI kort blir, så holder jeg meg til Nvidia 7900663[/snapback] Enig med deg der azz. Kjøpte et ATI kort som erstatning for Geforce FX5500 da dette begynte å bli litt "slappt", aldri mer ATI etter det azz! Ble bare krøll på hele maskina mi og drivere som var helt Fu**a. nVidia for life 7900681[/snapback] omglol azz Hadderu barre vært litt mer 1337 hadde du fixa den biffen lett azz !!11one!1one! Blir likzom ikke krøll av sånt. Tipper det krøllet kom fra andre hold, og ikke driverne. Eneste problemet ATI har hatt med drivere er Linux og ett og annet spill. Når det gjelder feilene i spill så er dette noe ATI har rettet opp i neste måneds versjon. ATI r0xxorz!!ono!o111one!o1 Seriøst, om man ser bort fra støtte i linux har ATI vært svært gode på drivere de siste årene... likzom. Det som blir spennende er å se hvor godt de klarer overgangen til Vista... time will show. 7926520[/snapback] Gjørs du på og være fjortizz ell? Syns det bare er noe forbanna tull og klage på driverene til Nvidia.. Herre gud.. Kan da ikke forvente at ALT fungerer med en gang på en nytt OS? Hva med alle de andre programmene og sånn som ikke fungerer ornklig a?. Bare TULL og klage på driverene.. Voks opp, og vent på at det ordner seg! Istedet for og sitte og syte som noen småunger som ikke får 10 000 is, på 17 mai.. Endret 10. mars 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 har 8800 gtx, og vista ultimate. Fungerer da fint å spele med det. Ser ikkje problemet. 7901135[/snapback] Er vel noen som har noe annet "dritt" ustyr som ødelegger da Godt det er noen som ikke klager da 7901163[/snapback] Men det skal seies at ting fungerer mykje bedre nå, etter den 20 februar, den siste drivern som er ute til 8800gtx og vista. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Men det skal seies at ting fungerer mykje bedre nå, etter den 20 februar, den siste drivern som er ute til 8800gtx og vista. 8034858[/snapback] Det er jo bra. Nok et bevis på at nVIDIA tar driverutvikling på alvor. Selv er jeg svært fornøyd med hva nVIDIA har gjort på driverfronten. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nye Nvidia drivere til vista: http://www.nvidia.com/object/vista_driver_news_030207.html Blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Men ikkje til 8800gtx 8071422[/snapback] Den fungerer til 8800 kortene også om jeg ikke tar helt feil. Selv om du ikke står noe spes om kortet du har i change log så kan det alltids vente seg et lite ytelses løft. Endret 5. mars 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 nVidia har tydelig ikke satsa en døyt på driver utvikling siden de enda ikke har fått laget en driver som virker skikkelig med vista. De har hatt over ett år på seg, men tydligvis var det mer intressangt å selge skjermkort og lage nye enn å supportere sine eksiterende kort. Får vel bare drite å i spille i det hele tatt her så lenge nVidia bestemmer at jeg må vente. Neste gang jeg skal ha skjermkort blir det ATI. 7900153[/snapback] hmmm jeg fatter ikke problemet, jeg sitter med Vista ultimate og et Nvidia 7900GTO å jeg spiller oblivion, BF2 ,F.E.A.R og Rainbow Six vegas har enda ikke hat problemer med å falle ut av spillet ELLER at det lagger mer 7900465[/snapback] Problemet er såvidt jeg har skjønt i hovedsak med 8800gtx drivere å gjøre 7900509[/snapback] Bare tull, har selv nVidia 8800 GTX, fungerer helt perfekt, iallefall på ultimate edition. Spiller Supreme Commander, R6 Vegas og Fear uten lagg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen som har en løsning på at kontrollpanelet til nVidia har alzheimers? Den lite hendige funksjonen "Skarpere bilde:" har på magisk vis satt seg til 4 eller 9% alt etter humør, og er ikke interessert i å skifte tilbake til 0%. Bruker driverversjon 101.41 til Vista x64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå