dp Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Heisann, Kjeder meg litt akkurat nå og lurte på om det fantes noen kule pc spill jeg kunne kjøpe. Har hitman 2 og nfshp2.. og expansion packen til mohaa.. Noen andre geniale spill på markedet? til pc seff! Haakon Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Battlefield 1942, Morrowind, Neverwinter Nights, GTA3, Mafia, Warcraft 3, UT2K3. Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg gleder meg til 15.jan. Da kommer SimCity 4! I mens kan du spille det nye James Bond-spillet, ligner filmene... Lenke til kommentar
kosh Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 http://www.haegemonia.com Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 -Battlefield 1942 -UT2003 -007 Nightfire (kommer om 3 dager) -Iron Storm -New World Order -Operation Flashpoint + Resistance -The Sum of all Fears -Ghost Recon + Island Thunder -Mafia -No One Lives Forever 2 -Hitman 2 -Rallisport Challenge Der har du iallefall noen... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg er mitt inni The Thing nå, og det er ganske spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå