Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Brunkrem i skolen

iNeo

Anbefalte innlegg

Ta seg en tur ut, og få litt mer naturlig brunfarge er finere, mener nå jeg, LarsP.

7921844[/snapback]

Jeg vet ikke hvor du bor, men det er ganske vanskelig å få en fin brunfarge her i Trondheim når det er 10 minusgrader ute.

7924480[/snapback]

Jeg har lagt merke til det samme :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ta seg en tur ut, og få litt mer naturlig brunfarge er finere, mener nå jeg, LarsP.

7921844[/snapback]

Jeg vet ikke hvor du bor, men det er ganske vanskelig å få en fin brunfarge her i Trondheim når det er 10 minusgrader ute.

7924480[/snapback]

Det er solen, ikke temperaturen, som gjør oss brune. Sist jeg sjekket var det masse brunfarge å hente på for eksempel fjellet i påsken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Problemene oppstår gjerne når temperaturen setter en stopper for å sitte ute og slappe av iført boxershorts og ikke noe mer.

7924730[/snapback]

I noen tilfeller går det fint an å sitte i baris utenfor hytten i fjellet, men jeg ser poenget mitt.

Lenke til kommentar
Går på VKII i Asker...så ca ALLE bruker det...ikke jeg da..er stolt av min nordiske porselens hud=) Uheldigvis bruker min dyrebare, herlige lillesøster på 14 det:( Hun var så nydelig før hun fikk det i hodet sitt at hun bare MÅ være brun. Hun har dessuten skiftet stil helt...hun har blitt en berte :(

Jeg har mistet den lille prinsessen min :cry:

Noen som vet hvordan man omvender slike jenter som må ta på en maske for å gå ut av huset?

7901211[/snapback]

1. Bind henne til en stol

2. Sett på en CD med enten Metallica - Nothing Else Matters eller Dimmu Borgir - Sorgens Kammer

3. La dette synke litt inn for henne

Konsekvens:

Hun vil oppdage musikk. Hun vil utforske nevnte band mer og mer, og vil etterhvert begynne å like tung musikk. Et stilskifte vil da falle naturlig hen for å passe hennes nye stil.

7901761[/snapback]

Du mener at hun vil oppdage munningen?

Lenke til kommentar
Det er solen, ikke temperaturen, som gjør oss brune. Sist jeg sjekket var det masse brunfarge å hente på for eksempel fjellet i påsken.

7924710[/snapback]

Poenget mitt er at det ikke er noen sol. Den kommer opp etter at jeg har kommet på NTNU og gått ned når jeg er på vei hjem.

Selvsagt blir man brun på fjellet, men dette er Trondheim, et sted som ikke akkurat er kjent for den fantastiske høyfjellssolen sin. :p

Lenke til kommentar
Ta en tur til utlandet.. Nyt livet littegranne :D

7926980[/snapback]

Vel, jeg bor paa sydligere breddegrader og det gir meg en liten naturlig foundation. Men tross alt er solen skadelig (undersokelser sier at om du lever her hele livet ditt vil du vaere garantert hudkreft ved 80 - om du lever et normalt liv og er normalt ute).

Lenke til kommentar
Ta en tur til utlandet.. Nyt livet littegranne :D

7926980[/snapback]

Joda, men det blir ikke før semesteret er over, nærmere bestemt juni. Da er det jo fint også her i Trondheim, noe som gjør selvbruning/solarium overflødig.

Merk at jeg kun bruker selvbruningskremer/tar sol i vinterhalvåret (oktober - mars/april). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...