Gå til innhold

Brunkrem i skolen


iNeo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foundation kan være fint det om det brukes riktig. Så når man referer til det som brunkrem tenker man vel mest på de som bruker det enttopp for å bli brun.

 

Snorre :)

7912928[/snapback]

Det er det man har selvbruningskrem til. Er bare så lei av at folk sier brunkrem, det er ingenting som heter brunkrem.

7912935[/snapback]

Now you're splittin' hairs.

Lenke til kommentar
Foundation kan være fint det om det brukes riktig. Så når man referer til det som brunkrem tenker man vel mest på de som bruker det enttopp for å bli brun.

 

Snorre :)

7912928[/snapback]

Det er det man har selvbruningskrem til. Er bare så lei av at folk sier brunkrem, det er ingenting som heter brunkrem.

7912935[/snapback]

Now you're splittin' hairs.

7913661[/snapback]

 

Brunkrem = hva som en gjør kroppen din brun, som også har flytende/viskøs form og finnes på tube.

Lenke til kommentar

Bruk det med måte , å det blir pent, dere har bare ikke sett de som klarer å ta det på seg riktig ennå..

 

 

Er en gutt på skolen vår som gjør det å , han ser helt forjævlig ut , han er den eneste gutten på skolen som bruker det. Østfold btw.

 

Ja, enig med han over. Hvorfor ikke bare gå ut ? Ser bedre ut og er man gutt, skal man verken ha WoW hud eller bruke selvbruningskrem

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ser bedre ut og er man gutt, skal man verken ha WoW hud eller bruke selvbruningskrem

7921959[/snapback]

 

Hva er det for en ting å si da? Fordi jenter bruker brunkrem så kan ikke gutter gjøre det? Hvor går grensen for hva som er akseptert mener du?

Lenke til kommentar
Noen blir ikke brune :)

På 2 uker i sol-hete Spanie midt på sommeren får jeg såvidt ett skille på magan :p

 

bruker god tid på vintern til å varme opp mot sommern :p

7922160[/snapback]

 

 

På en sommer, får jeg så vidt skille på armen der klokka har vært...

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Vi skal være STOLTE av å ha hvit hud. Og noe annet enn svart hår. Det gjør oss ganske unike i verdenssammenheng..

 

På filippinene er det et statussymbol og være bleik. Der dekker de seg til når de er ute i sola for å være så bleike som mulig: http://i13.photobucket.com/albums/a265/cfd...Aljubail032.jpg

 

Det er også et statussymbol og være feit siden det viser at du har råd til å spise så mye du vil. Nei la oss være stolte av å være hvite i huden. Selv er jeg brun store deler av året helt naturlig mtp at jeg tilbringer rundt 50% av tiden min i meget varme områder rundt på kloden. Er nå 1mnd siden jeg kom hjem og jeg er fortsatt relativt brun i huden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...