Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er det man har selvbruningskrem til. Er bare så lei av at folk sier brunkrem, det er ingenting som heter brunkrem. 7912935[/snapback] We are but foolish boys. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Brunkrem får fjeset til folk å se heelt falskt ut, ser ut som noen har sprayet dritt i trynet på enkelte! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 De ser vel ikke så ille ut som disse her vel? (Japanske "ganguro"-jenter). Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Foundation kan være fint det om det brukes riktig. Så når man referer til det som brunkrem tenker man vel mest på de som bruker det enttopp for å bli brun. Snorre 7912928[/snapback] Det er det man har selvbruningskrem til. Er bare så lei av at folk sier brunkrem, det er ingenting som heter brunkrem. 7912935[/snapback] Now you're splittin' hairs. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 De ser vel ikke så ille ut som disse her vel? (Japanske "ganguro"-jenter). 7912986[/snapback] Oh, have mercy! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Foundation kan være fint det om det brukes riktig. Så når man referer til det som brunkrem tenker man vel mest på de som bruker det enttopp for å bli brun. Snorre 7912928[/snapback] Det er det man har selvbruningskrem til. Er bare så lei av at folk sier brunkrem, det er ingenting som heter brunkrem. 7912935[/snapback] Now you're splittin' hairs. 7913661[/snapback] Brunkrem = hva som en gjør kroppen din brun, som også har flytende/viskøs form og finnes på tube. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dette styret med denne kremen her er helt rævkjørt. Alle gutter som bruker denne kremen burde kjølhales og deretter skutt med en 6-løper. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg bruker selvbruningskrem/spray. Det er de med World of Warcraft-tan som burde skamme seg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ta seg en tur ut, og få litt mer naturlig brunfarge er finere, mener nå jeg, LarsP. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ingen ting galt med litt foundation, men om en bruker mørkere enn sin egen hudtone, så er det en dødssynd. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Bruk det med måte , å det blir pent, dere har bare ikke sett de som klarer å ta det på seg riktig ennå.. Er en gutt på skolen vår som gjør det å , han ser helt forjævlig ut , han er den eneste gutten på skolen som bruker det. Østfold btw. Ja, enig med han over. Hvorfor ikke bare gå ut ? Ser bedre ut og er man gutt, skal man verken ha WoW hud eller bruke selvbruningskrem Endret 11. februar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ta seg en tur ut, og få litt mer naturlig brunfarge er finere, mener nå jeg, LarsP. 7921844[/snapback] Noen blir ikke brune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ser bedre ut og er man gutt, skal man verken ha WoW hud eller bruke selvbruningskrem 7921959[/snapback] Hva er det for en ting å si da? Fordi jenter bruker brunkrem så kan ikke gutter gjøre det? Hvor går grensen for hva som er akseptert mener du? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen blir ikke brune På 2 uker i sol-hete Spanie midt på sommeren får jeg såvidt ett skille på magan bruker god tid på vintern til å varme opp mot sommern Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Noen blir ikke brune På 2 uker i sol-hete Spanie midt på sommeren får jeg såvidt ett skille på magan bruker god tid på vintern til å varme opp mot sommern 7922160[/snapback] På en sommer, får jeg så vidt skille på armen der klokka har vært... Endret 11. februar 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 U got me Men er litt digg også, vil ikke se ut som en svensk idiot! (du vet alle de svenske pensjonistene som soler seg til de ser ut som innskrumpa bamsemumser) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 U got me Men er litt digg også, vil ikke se ut som en svensk idiot! (du vet alle de svenske pensjonistene som soler seg til de ser ut som innskrumpa bamsemumser) 7923493[/snapback] Bilde? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi skal være STOLTE av å ha hvit hud. Og noe annet enn svart hår. Det gjør oss ganske unike i verdenssammenheng.. På filippinene er det et statussymbol og være bleik. Der dekker de seg til når de er ute i sola for å være så bleike som mulig: http://i13.photobucket.com/albums/a265/cfd...Aljubail032.jpg Det er også et statussymbol og være feit siden det viser at du har råd til å spise så mye du vil. Nei la oss være stolte av å være hvite i huden. Selv er jeg brun store deler av året helt naturlig mtp at jeg tilbringer rundt 50% av tiden min i meget varme områder rundt på kloden. Er nå 1mnd siden jeg kom hjem og jeg er fortsatt relativt brun i huden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ta seg en tur ut, og få litt mer naturlig brunfarge er finere, mener nå jeg, LarsP. 7921844[/snapback] Jeg vet ikke hvor du bor, men det er ganske vanskelig å få en fin brunfarge her i Trondheim når det er 10 minusgrader ute. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) ed Endret 19. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå