Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hat mot folk som er brune i huden kan tolkes som rasisme. Brunkrem er status! ..og rosa pannebånd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hat mot folk som er brune i huden kan tolkes som rasisme. Brunkrem er status! ..og rosa pannebånd 7907177[/snapback] pannebånd generelt. Tøft da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du ikke skjønt det? siste greia inn er:Buksa stappa ned i sokkene (hvite tennissokker that is) 7900572[/snapback] Og hva faen er egentlig greia med det? Hvorfor?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du ikke skjønt det? siste greia inn er:Buksa stappa ned i sokkene (hvite tennissokker that is) 7900572[/snapback] Og hva faen er egentlig greia med det? Hvorfor?? 7907268[/snapback] ser kult ut, ser ut som du virkelig har lykkes i livet. Akkurat det samme med brunkrem. Når du ser ei berte på 15 år med brystene oppe ved øyebryna og 2 liter brunkrem, kan du tenke "der er ei som virkelig har lykkes." Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er skummelt hvordan brunkrem kan overta trynene til jenter, men her i området er det vel spray on tan som er tingen.. Men må si jeg blei sjokkert over hvor hvit ei som alltid bruker sykt med sminke egentlig var... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 det sykeste er når ei jente som vanligvis sminker seg mye kommer uten sminke en dag.. hun er ikke stygg nødvendigvis, men forbausende forandra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg lurer egentlig på hva brunkrem egentlig er. Lurer på hva jeg hadde kommet hjem med hvis jeg hadde gått i en butikk og spurt etter brunkrem. Skokrem kanskje? 7904314[/snapback] Heter ikke brunkrem egentlig brunkrem? Må man bruke noen presise navn som "spray-tan" og denslags? :S Jeg er ikke så flink på sånt, men vet sånn ca hva "brunkrem" betyr når jeg hører det. 7906969[/snapback] Jeg vet sånn ca hva det er jeg også, men jeg lurer egentlig på hva det EGENTLIG er. "Spray-tan" er jo ikke sminke. Må være noe slags foundation eller makeup-krem av en eller annen sort. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Til alle gutter som bruker brunkrem: eh, ta det bort. Endret 9. februar 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Til alle som bruker brunkrem: eh, ta det bort. 7908640[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg prøvde å unngå å få alle jentene på forumet i hælene. Guttene banker jeg uansett. Endret 9. februar 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hat mot folk som er brune i huden kan tolkes som rasisme. Brunkrem er status! ..og rosa pannebånd 7907177[/snapback] What!? !?!?!?! FAG FAG FAG!! ( om det er gutt det er snakk om ) Brunkrem er homo om gutter bruker det! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 HAHA! Trodde det sto brunkrem i skoen. Oh noes, brunkrem i skoen liksom. HAHA! Trøtt. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 HAHA! Trodde det sto brunkrem i skoen. Oh noes, brunkrem i skoen liksom. HAHA! Trøtt. 7910037[/snapback] Nytter ikke komme på stranda til sommern med brun kropp og kritthvite føtter vetu. Brunkrem i skoen! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Så lenge man ikke bruker for mye, synes jeg det er greit.. På jenter, altså. Men bare hvis det er den eneste måten du klarer å bli brun på. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 brunkrem blir litt for plastikk synes jeg. skal det være brunkrem, så skal det være tynt lag og ikke noe femkilos dårlig fordeling så man ser den lyse huden i pannen. nei, brunkrem er æsj. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Det er en jente i klassen som gnir ansiktet fult av det. Det ser helt forferdelig - og henne er omtrent den eneste i klassen som gjør det. Hun er heller ikke den mest populære.. langt ifra. Mange kommenterer det ofte òg, så hvorfor gidde?! For å quote en venn av meg: "Brunkrem er ikke Spania på boks". Endret 10. februar 2007 av Stish Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 På nyttårsaften var det en jente som var så full i brunkrem av hun refereres til det som "hvem var hun med brukrem" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det heter ikke brunkrem, det heter foundation og den skal være mest mulig lik din egen hudtone, så de som bruker mørkere og som lar det stoppe akkurat på haken har ikke forstått poenget. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hva det egentlig heter er vel ikke helt det viktigste her. Det faktum at mange bruker en foundation med en fargetone alt for mørk for sin egen hud er skummelt. Og siden mange bruker for mørk foundation kaller noen det gjerne brunkrem da de som bruker det blir vel brun i ansiktet av det. Foundation kan være fint det om det brukes riktig. Så når man referer til det som brunkrem tenker man vel mest på de som bruker det enttopp for å bli brun. Snorre Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Foundation kan være fint det om det brukes riktig. Så når man referer til det som brunkrem tenker man vel mest på de som bruker det enttopp for å bli brun. Snorre 7912928[/snapback] Det er det man har selvbruningskrem til. Er bare så lei av at folk sier brunkrem, det er ingenting som heter brunkrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå