AnaXyd Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg er i ferd med å handle inn utstyr til min kommende hjemmekino. Jeg har kjøpt inn en Optoma HD70 projektor, og skal nå handle inn det bildet skal vises på. Nemlig lerretet. Jeg har kikket litt rundt, og er ute etter et rammelerret som er hvitt, er i 16:9 format og er 120" stort. Jeg har sett på Dreamscreen lerretene, men det til 120" blir for dyrt.. (5000kr) Er da på utkikk etter et rimelig lerett som oppfyller mine krav... Er det noen her som har noen forslag? Hadde vært kjekt med svar! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 MÅ du ha hvitt lerret? Jeg har samme projektor som deg, men har et grått Invideo rammelerret fra Adeo; http://www.nettdata.no/catalog/product_inf...products_id=765 Et grått lerret skal hjelpe på sortnivået, og så langt er jeg veldig godt fornøyd med dette. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Grått lerett er bra hvis man ikke har god lyskontroll i rommet... Jeg kan derimot få det omtrent 100% mørkt i kinoen min, da veggene er kledd med svart duk, og vinduene skal få blendingsgardiner. Dermet har jeg forstått det slik at hvitt er best på slike kinoer? Hvitt er dessuten billigere enn grått også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå