Torjus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vi har jo "post ditt bakgrunnsbilde" tråd osv, så tenkte jeg skulle starte en post ditt winamp skin tråd Jeg har brukt samme skin veldig lenge nå og begynner å bli lei av mitt. Det jeg bruker nå: Punisher: http://snakespy.vipik.ru/file/380/1338/The...namp_5_Skin.rar Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker originalen! Liker ikke sånne kompliserte skins, som man ikke skjønner en dritt av allikevel. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker også orginalen. Synes at den har god oversikt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker City Night versionen av orginalen. Klarer ikke sånne fjortis skins Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker CleanAMP, som faktisk er mindre fjortis enn den orginale. Er det ikke en annen tråd lik denne her et sted..? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Enig med de som bruker default. Mest ryddig og oversiktlig, pluss at jeg har blitt vant til den. Bruker Modern Skin med "City Night"-farger. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg bruker originalen innimellom men bytter på det ene jeg har lagd selv Har dessverre ikke link til det jeg har. Men du hadde ikke fått det om jeg hadde hatt heller Endret 9. februar 2007 av Rancerz Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bruker den vanlige classic, enklest og den gjør jobben Men har brukt mange bedre classic skin før, men husker ikke hva de hetet eller hvor jeg fant dem ^^ men om noen har noen bra skins, post dem Lenke til kommentar
564215 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 har ett skin som hete MMD3.. Bruker ikke Winamp så mye, men tenkte jeg kunne poste ett bilde siden det likevell var en tråd om det.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Bruker Classic brukte MMD3 helt til jeg sluttet å bry meg om hvordan Winamp så ut... det var bare et stadie viste det seg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) bruker modern med fargethemet Arctica... også har jeg winamp minimert som en liten strek øverst. legger med bilde, for det var vanskelig å forstå ... (sorry for rotet) BILDE - 1920x1200 (sorry for det også) Endret 10. februar 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tenkte å se om det var en slik tråd for Winamp med screenshots, fant bare denne... Var jo ikke så mye aktivitet, men... Kunne jo vært artig å sett hva andre bruker av plug-ins, etc.. er spes. interessert i om det fins en bedre Cover art viewer der ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå