9374j Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, Jeg skal ha en ny mobil i rundt våren, og føler for en kamskjell-mobil med gode mp3-spiller egenskaper og kamera i bra kvalitet. Eller skal jeg vente til the notorious N95 kommer på markedet? (Ikke kamskjell det men..) Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nokia N76? N95 er bare en ekkel klump. Problemet er at det av en eller annen ufattelig grunn ikke fokuseres på kamskjell i Europa i motsetning til alle andre steder. Slidere derimot er så i fokus. Det viser jo bare hvor lite design betyr for oss. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nokia N76? N95 er bare en ekkel klump. Problemet er at det av en eller annen ufattelig grunn ikke fokuseres på kamskjell i Europa i motsetning til alle andre steder. Slidere derimot er så i fokus. Det viser jo bare hvor lite design betyr for oss. 7900094[/snapback] N95 er vel MYE mer enn bare en ekkel klump! Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hvor bra kamera skal du ha 2MP (greit til det aller meste) eller 3MP og oppover? Endret 8. februar 2007 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
9374j Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Nesj, kameraet kommer nok til å bli brukt til festbilder(lite belysning) og bilder som tas i det hverdagslige liv. Kan nevne at jeg har en 6230 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå