Bleda Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ja!! nokk et lite spørsmål om dell!! Vi skal ha et prosjekt på skolen og jeg tenkte at: Jeg skulle bytte kabinett!! (hehe) (just for fun) , men er ikke sikker om d går (har hørt at dell er et merke der nesten ingenting går ann) så??? (plzz svar) skriv gjerne noen erfaringer om dell (prosessoren og hovedkort må di tas fra kverandre) På forhånd takk))(()()()()()(((())) Lenke til kommentar
2roll Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det er ikke sikkert skruehullene på hk'et passer, du må kanskje bytte vifte også. (Dell har noen luuure løsninger) Kontaktene mellom kabinett og hk kan også være forskjellige. Andre problemer bør det ikke være. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 13:49, skrev 2roll:Det er ikke sikkert skruehullene på hk'et passer, du må kanskje bytte vifte også. (Dell har noen luuure løsninger) Kontaktene mellom kabinett og hk kan også være forskjellige. Andre problemer bør det ikke være. Er det sånn med Hewlett Packard også? Lenke til kommentar
2roll Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Har ikke sett inni en HP. (Glad for det). Men dette er de potensielle fallgruvene jeg ser ved de store merkene. Spesielt gamle Dell / IBM og COMPAQ var håpløse. Men de fleste kjøper vel standard-komponenter nå, så det meste går greit. Siemens lagde egne hk før, men jeg vet ikke/ tror ikke de fortsatt driver med det. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 13:55, skrev starfish: Quote: Den 2002-12-03 13:49, skrev 2roll: Det er ikke sikkert skruehullene på hk'et passer, du må kanskje bytte vifte også. (Dell har noen luuure løsninger) Kontaktene mellom kabinett og hk kan også være forskjellige. Andre problemer bør det ikke være. Er det sånn med Hewlett Packard også? Har en kamerat som har en HP og der har jeg gravd en del. I den pcen er det et helt vanlig asus P2B hovedkort (tror det var det det het). Så i den hadde det ivertfall vert mulig å flytte den over i et vanlig kabinett. Har enda ikke sett inni en vanlig dell har bare sett i noen med flatt kabinett som du setter skjermen oppå (husker ikke hva de kalles.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå