Arve Systad Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vil berre kommentere litt: Flash VS HTML: Flash vil på grunn av sin naturlige virkemåte aldri bli like tilgjengelig som ei rein HTML-fil skrive med strukturbasert HTML. Likevel kan Flash godt benyttast - om det er gjort riktig - utan noko vesentlig tap av tilgjengelighet eller brukarvennlighet. Måten du kan animere ting med i flash er ofte med på å gjere den visuelle forståelsen av sida betre for ein del brukarar. Kvart til sitt bruk, er mi meining. Trådstartar: For 10-15 lappar kan du få ein god del hos typiske freelancerar (som f eks meg ). Om eit ferdig, gratis-CMS i tillegg blir benytta og modifisert av han som lagar sida, kan du i tillegg få ei ganske avansert side på relativt kort tid, med akkurat den visuelle utforminga du sjølv vil ha. Unngå dyre designbyrå, dei gir deg stort sett fryktelig lite for pengane, og mange av dei har ikkje (etter min standard) god nok kompetanse innan design og markup-delen av det heile. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Okidoki Arve, jeg hører og vurderer. Lenke til kommentar
joarvat Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Se f.eks. på http://www.golfdeutsch.com Denne siden leverte jeg for bare litt over 5000 kr. Det burde gi en pekepinn på hva dere kunne få fra meg. Ang. Flash: er ok for et banner, heading eller lignende, men ikke lag hele siden i Flash. Designbyråer liker Flash fordi det betyr mer designarbeid, noe som igjen betyr mer penger til dem. Spør deg selv hvor mange nettsteder laget i Flash som har høy trafikk? Jeg kan ikke komme på noen... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Joarvat, du leverer en søknad verdt å merke seg. Men utgangspunktet vårt er at vi selger ikke et håndfast produkt, men en opplevelse, eller rettere sagt en opplevelse som kan bli "ditt produkt hvis du tør". Det betyr at vi må legge mye ressurser i et førsteinntrykk som setter begge hjernehalvdeler i gang, hvis ikke tror jeg vi ligner litt for mye på de vi konkurrerer med ... Utrykket skal være passe mentalt slik at kunden tar oss seriøst, samtidig må det være så spenstig at den mentale lar seg lokke over i det abstrakte uten å få "angst". "Malen" som til nå treffer oss best er denne: Liflelike Det som er ekstra digg med denne er at den tilbyr både flash og html. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå