sondrev Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Heisann! På den ene maskinen min har jeg noen delte mapper, men når prøver å få tilgang til dem fra en annen maskin, får jeg melding om å skrive inn passord, og brukernavn. Er det en måte å hoppe over dette på? Gjerne deaktivere det med en innstillinger eller noe`? Takk for svar Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvilket opperativsystem kjører du? du kan prøve å instalere hjemmenettverket på nytt. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Hvilket opperativsystem kjører du? du kan prøve å instalere hjemmenettverket på nytt. 7902468[/snapback] Windows2003, men har fått samme problemet på Windows XP tidligere, men husker ikke hvordan jeg fikk det vekk. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Mener du den som veiviseren som ligger under "Nettverkstilkoblinger"? Isåfal, så finner jeg den ikke, tror den ikke er der på windows 2003. Endret 9. februar 2007 av sondrev Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 I XP Home så er det vertfall sånn: Gå til Nettverkstilgovlinger > Installer hjemmenettverk eller et lite kontornettverk > Så i slutten av veiviseren velger du: Slå på fil og skriver deling. Viss jeg har forstått spørsmålet rett. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 I XP Home så er det vertfall sånn: Gå til Nettverkstilgovlinger > Installer hjemmenettverk eller et lite kontornettverk > Så i slutten av veiviseren velger du: Slå på fil og skriver deling. Viss jeg har forstått spørsmålet rett. 7907210[/snapback] Ja er akkurat det jeg spør om, men dreier seg om Windows2003, og da har man ikke "Innstaler hjemmenettverk eller et lite kontornettverk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå