eldavid Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvordan går jeg frem når jeg har koblert vannkjølingssystemet? Slår på pumpa (230Volts ekstern) og heller vann i tanken? Veldlig nybegynnerspørsmål, men så er jeg nybegynner på dette området og;) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva mener du med hva nå? Har du plugger i alle slangene til radoatorer, vannblokker og pumpe&tank? Da er det vel bare å slå på pupma og maskinen og nyte stillheten. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Har satt sammen alt men ikke helt vann i. Har fått med meg at jeg bør ha destilert vann, men lurer litt på om jeg bør ha i frostvæske eller andre tilsetningsstoffer? Evt. hvor mye Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Destilert vatn ca. 90% og frostvæske ca 10%. Det er slik eg bruka det Lykke til! Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er det veldig mange som bruker. Trygg, billig og gjennomprøvd oppskrift Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 HVis du ikke har skrudd på dataen enda, så hell i vannet først. Enkelte pumper tåler ikke å gå uten vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå