Gå til innhold

Åpningsshow ny nettradio fredag (prog og relatert)


Hawkwind

Anbefalte innlegg

Offisielt åpningsshow starter fredag kl. 22.00 norsk tid, og vil holde det gående frem til 5 på morgenkvisten.

 

Jeg har første timen der, og kommer trolig til å nøye med med å spille ymse favoritter fra forskjellige genre; mest prog tipper jeg.

 

Deretter overtar en brite som bruker nicket Ozz. Han pleier å være rimelig underholdende å lytte til, langt mer fri og gal i formen enn jeg noensinne vil bli. Får han med seg litt av gjengen sin fra DeviantArt inn på chatten vår og, vil det bli livat der (selv om nordmenn kanskje prioriterer prog-show på kanal 24 i disse to timene...).

 

Til slutt blir det 4 timers fredagsparty med Iggy og Loucke + gjester, som inntil nylig hadde faste helgesendinger på progrock.com radioen. Iggy (også kjent som George Roldan i RL) er initiativtaker til denne radiokanalen jeg bruker litt tid på, og organiserer progfestivalen ROSfest og driver nettstedet prog4you.com ved siden av å kose seg som DJ på nettradio.

 

Nettsiden til radioen er www.progcafe.com - linker til stream, chat etc. finnes der.

 

Siden er stadig under utvikling (det som er der nå er resultatet av drøyt 2 ukers jobbing på fritiden fra en del av oss), men streamen funker, showene funker, og vi begynner å få litt musikk i databasen som benyttes når det ikke kjøres show der også.

 

Interesserte, nysgjerrige og andre er hjertelig velkommen til å ta en titt nå, på fredag og senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...