redkite Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 det er liksom det som er problemet, har bare en tilgjengelig og den er på 250w pluss at det er 20 pins. jeg trenger mer en 250w og 24pins. gidder ikke å kjøpe ny vist det ikke er den som er problemet. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vel.. Det er DET som er problemet, og anbefaler på det sterkeste å kjøpe ny.. Kjøp en billig en bare Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det har ingenting å si om PSUen er på 20 pins...stikk den nedi hovedkortet der den passer og fyr opp Lenke til kommentar
redkite Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 ha....takker for all hjelp folks! tenkte jeg skulle opne den psu'en som jeg hadde, skulle se etter svi-merker, blåste for støv osv. skrudde den sammen igjenn bare for å sjekke en siste gang å da virka alt som før! volten er tilbakje til 3.28v og mhz er på 2208Mhz...ikke vet jeg va jeg gjorde men det funker vertfall nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå