Heilage Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei. Har nyformatert Macen og tenkte jeg skulle prøve aMSN som klient. Jeg installerte, og alt gikk fint, men når jeg åpnet aMSN ble det veldig treigt og buggy. Knapt noe funka. Skrivingen lagget, kontaktvinduet var plassert utenfor skjermens rekkevidde, fikk ikke endret alternativer eller noe som helst. Hva kan dette komme av? Og forresten, hva er galt med iSight? Endret 8. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Vet ikke hva du kan gjøre med aMSN. iSighten din derimot. Er visst ganske "vanlig". Skru av maskinen, før oppstart hold inne EPLETAST + ALT + P + R og skru på maskinen. Hold knappene inne til du hører tre oppstartslyder. Dersom ikke det fungerer fant jeg dette på apple sine sider: If the computer is on, turn it off. Disconnect the AC Adapter and remove the computer's battery. Press and hold down the power button for 5 seconds and then release the button. Reconnect the battery and AC Adapter. Press the Power button to restart the computer. Endret 8. februar 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Takk. Dette skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bare av interesse, ordnet det seg? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Bare av interesse, ordnet det seg? 7957819[/snapback] Jeg gikk over til Adium, så aMSN-problemet er ute av verden. iSight ble fikset med en rask reboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå