Gå til innhold

14" fra 7-9000k (skole,spilling)


Mortings

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til og kjøpe meg en bærbar pc for konf pengene og trenger litt hjelp til valg.

 

Krav:

-Støysvak

- 14" skjerm (forholdsvis liten pc og lett og ha med seg rundt)

-min 100GB harddisk

-min 1GB ram

-Integrert Bluetooth adapter

-Integrert webcam (fordel)

-Helt grei til spilling, skal ikke bruker så mye til spilling, men kanskje en gang inni mellom.

 

Er det noen som har litt tid til overs eller har lyst til og hjelpe meg så sleng inn :)

Har sett litt på de Acer Pc'ene, og syns de har tøft design og har hørt de er ganske bra også. Har sett litt på HP pc'ene også. men har ikke funnet noe

Nå har jeg også sett litt på noen ASUS pc'er og da syns jeg A6JC var et bra alternativ(med litt oppgradering av ram og harddisk)

 

 

Morten

Endret av Morten92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikke vil gi så mye har du jo Hel80i

 

(denne er rimelig stor)

 

Jeg bruker har den og er fornøyd, kanskje lurt og legge på 9 cellers batteri da men...

 

Eller så har du Denne (her også kunne det hvert lurt med 9cellers batteri)

7906729[/snapback]

 

For det første skal jeg ikke ha en dell og for det andre så vil jeg ha en ordentlig en. med skikkelig merke og en ganske liten en! og kanskje litt moteriktig også(hvis dere skjønner)

Lenke til kommentar
A8Js ligger jo i et helt annet prissegment enn det du sa...

7923011[/snapback]

 

Det veit jeg godt, det var bare et forslag..

Har tenkt på en litt billigere modell! for A8Js er litt for dyr.

Grunnen til jeg tok opp den er fordi jeg har hørt mye positivt om den

Endret av Morten92
Lenke til kommentar
Du har jo Zepto 6214W fra netshop da; om du velger bort operativsystem i konfigurasjonen så er den iallefall nærme den prisklassen du nevner.

7926641[/snapback]

 

Nææh! er ikke helt sikker jeg, har lyst på en litt kul hvis du skjønner..

Også gjerne et ordentlig merke. og syns det var litt liten harddisk på den også!

Lenke til kommentar

Du kan konfigurere den med større hd, som f.eks. en 160G. Bedre cpu, mer ram, osv, er også mulig ... Bare klikk på konfigurer.

 

Men nå er jo smaken som baken da vet du, av og til skitten og brun; jeg liker mer stille, mattsvart eleganse framfor sølv-plastikk alluminium look-alike med 2769 klistremerker ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du kan konfigurere den med større hd, som f.eks. en 160G. Bedre cpu, mer ram, osv, er også mulig ... Bare klikk på konfigurer.

 

Men nå er jo smaken som baken da vet du, av og til skitten og brun; jeg liker mer stille, mattsvart eleganse framfor sølv-plastikk alluminium look-alike med  2769 klistremerker ;)

7927890[/snapback]

 

er nok enig i det ja!

Men har sett litt på noen HP maskiner nå. 6184 og 6287

Hva syns dere om de?

Lenke til kommentar

Har tenkt litt mer, og har kommet fram til at jeg ikke trenger den så mye til spilling!

Jeg trenger for det meste god harddisk plass og en rask pc..

Da har jeg sett litt på denne HP dv2017

 

Er det noen erfaringer om denne pc'en. virker som en fin pc til mitt bruk.: Film,bilder, internett, msn.. og litt lette spill! ikke no BF2 ol.

 

Morten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...