Hjertevarm Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg vet det tidligere er nevnt at bokstavkjeksen var savnet. Nå er den tilbake! Sætres Bokstavkjeks er tilbake, med mer fiber, mindre sukker, fortsatt i eske som kan formes som bil og i flere farger. Og fortsatt uten egg og melk. Så for de som savnet den, er ventetiden over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nydelig! Aah... Minnene strømmer på! Tenk å kunne være 7år og være fornøyd med en pakke bokstavkjeks og et glass saft igjen. Alt var så enkelt dengang. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nydelig! Aah... Minnene strømmer på! Tenk å kunne være 7år og være fornøyd med en pakke bokstavkjeks og et glass saft igjen. Alt var så enkelt dengang. 7908323[/snapback] Ja, drømmer om den gangen jeg også! Jeg og broder'n pleide å ha konkuranse om hvem som fikk til flest ord, den som vant fikk ti kjekser, slik holdt vi på til det var tomt Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Husker godt bokstavkjeks ja, denne skal vi nok få tak i igjen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skal kjøpe en pakke neste gang jeg er på butikken. Skal stave og spise om hverandre Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Så herlig! Skal kjøpes, digger den kjeksen.. Skal kjøpe en pakke neste gang jeg er på butikken. Skal stave og spise om hverandre 7922575[/snapback] Utfordring: Stav signaturen din! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 bokstavkjeks er guffent. Er det en kjeks jeg vil ha tilbake, er det den med krydder, den falte perfekte. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bokstavkjeks er mye bedre Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 skal jeg spise en kjeks, skal det være kapteinkjeks Lenke til kommentar
hauska Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kapteinkjeks ja Jeg likte pakken på bokstavkjeksen - knall rosa og blå, kjempe kul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå