hardcopy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har nå søkt i de fleste nettbutikker i Norge, men kan ikke finne noen som har en trådløs håndkontroll til XBOX på lager Kan noen gi meg et tips eller evt ha en til overs? Takker for svar. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kjøp den på Play-Asia og spar noen kroner + at du får varen like fort som ellers:) Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Takk for tipset, men jeg kan ikke se at de har på lager heller. Må ikke jeg ha en som er kompatibel med europeisk xbox? Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Fremdeles ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2169 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mener du til XBOX eller til Xbox 360? XBOX har ikke trådløse kontroller. Xbox 360 trådløse kontroller er det jo i de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
Martin4 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mener jeg har sett en tredjeparts trådløs kontroll til "vanlig" Xbox for en god stund siden Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for tipset, men jeg kan ikke se at de har på lager heller. Må ikke jeg ha en som er kompatibel med europeisk xbox? 7901012[/snapback] Play-Asia har faktisk tråløskontroller på lager. Og kontrollerne er regionfrie, så de vil virke fint på en PAL 360. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg hadde en gang en trådløs håndkontroll til XBOX. husker ikke annet enn at den var helt svart og av rompe kvalitet + at etter noen uker begynte X-knappen å fungere som en av-knapp når jeg var i media playern (har chippa). jeg syns den som fulgte med er best (crystal) og den bruker jeg fortsatt (kjøpte xbox'en for over 2 år siden). konklusjon: kjøp av godt merke, helst microsoft Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 amazon har noen gjennom tredjeparts selgere. Bla. Microcon dog kan jeg ikke kommentere om den er noe god. Du finner sikkert noe påfinn.no eller qxl. De fleste butikker har sikkert solgt ut det meste de har av xbox utstyr, men du kan jo gå å kike i butikker som ikke har nett-salg, er vel der det er størst sjanse for å finne noe. Ellers kan jo et tips være å kjøpe mer enn en, da tredjeparts kontrollere kan være av ymse kvalitet. Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Takk for mange svar. Jeg mener XBOX av gammel type. Det fins trådløse håndkontroller til den også. Veldig hendig når jeg bruker den som mediasenter. Jeg har prøvd meg på Amazon men de kan ikke sende til Norge... Et alternativ er kanskje å kjøpe den vanlige fjernkontrollen til XBOX, er det noen som vet om det funker å styre XBMC og lignende med den?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå