slimyfant Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hey! har en Fujitsu Siemens Pi 1536 som jeg gjerne skulle lagt inn Vista på. Har allerede testet med XP Pro men den krever da drivere (F6 under installasjon). Har fått tak i disse driverene. Spørsmålet er om jeg kan bruke disse driverene til Vista også? Noen som har peil? Takker for svar! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hey! har en Fujitsu Siemens Pi 1536 som jeg gjerne skulle lagt inn Vista på. Har allerede testet med XP Pro men den krever da drivere (F6 under installasjon). Har fått tak i disse driverene. Spørsmålet er om jeg kan bruke disse driverene til Vista også? Noen som har peil? Takker for svar! 7898942[/snapback] Kan du ikke bare ta testen for Vista da? Tviler sterkt på at drivere til XP og Vista passer om hverandre. Lenke til kommentar
slimyfant Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hey! har en Fujitsu Siemens Pi 1536 som jeg gjerne skulle lagt inn Vista på. Har allerede testet med XP Pro men den krever da drivere (F6 under installasjon). Har fått tak i disse driverene. Spørsmålet er om jeg kan bruke disse driverene til Vista også? Noen som har peil? Takker for svar! 7898942[/snapback] Kan du ikke bare ta testen for Vista da? Tviler sterkt på at drivere til XP og Vista passer om hverandre. 7899010[/snapback] hmm.. smart.. kan teste det, men er ganske sikker på at jeg må laste ned en ny driver til Vista ja. Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Er ikke på support siden iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå