Kaare_Jay Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Har tenkt å skaffe meg en kabel til Wii for å få en bedre spillopplevelse. Jeg fant denne på play-asia. I fremtiden har jeg tenkt å skaffe meg en 360+ at jeg har en PS2 fra før av, derfor tenkte jeg på denne siden den støtter alle tre. Men er det bedre å kjøpe en kabel som er lagd og tilrettelagt for en konsoll eller er de av like bra kvailtet de som også kan brukes på flere? Og er det noen som har prøvd den kabelen, i så fall hva synes dere om den? Endret 8. februar 2007 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
freke Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skeptisk. Dessuten, vil det ikke bli et helvetes ræl å bytte kabel hver eneste gang du skal spille på en annen konsoll? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Skeptisk. Dessuten, vil det ikke bli et helvetes ræl å bytte kabel hver eneste gang du skal spille på en annen konsoll? 7899374[/snapback] Det er ikke så farlig om jeg må reise meg opp i ny ne. Det som er viktigst er om den leverer et like bra bilde som de som er dedikerte kabler for en enkelt konsoll eller ikke Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) det er akkuratt det du slipper med den kabelen. alle er koblet til samtidig. switcher hvilken konsoll du skal bruke med en knapp. den er også like bra ja. Endret 8. februar 2007 av thehazen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå