LadyKatie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er på utkikk etter en ikke altfor dyr telefon og vil gjerne ha med berøringsskjer. Har nå sett litt på denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL og jeg lurer på om denne er verdt prisen og hvordan man skriver ÆØÅ på sånne telefoner! Håper på svar! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 På p910 får du "å" og "æ" ved å trykke flere ganger på "a" knappen. Ø er på O ... Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 På p910 får du "å" og "æ" ved å trykke flere ganger på "a" knappen. Ø er på O ... 7898940[/snapback] men når man bruker den pinnen får å skrive på skjermen! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fungerer utmerket. Lag først en strek opp og deretter tegner du o / = ø, strek opp ae = æ, strek opp a etterfulgt av sirkel over. Det er veldig lett når du kommer inn i det. Eventuelt kan du bruke tastaturet på skjermen. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker M600i til daglig og den har det beste qwerty-tastaturet jeg noensinne har brukt. Ved å trykke ned mot høyre får du en tast. Trykker du ned mot venstre får du en annen tast. De norske bokstavene som æ,ø og å får du ved å trykke flere ganger (dvs 2-3) før de kommer opp. Det er en intelligent T9 på M600i slik at de vanligste ordene og setningene du skriver blir foreslått når du påbegynner setningene. Anbefales på det sterkeste! Jeg bruker sjelden stylusen. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker M600i til daglig og den har det beste qwerty-tastaturet jeg noensinne har brukt. Ved å trykke ned mot høyre får du en tast. Trykker du ned mot venstre får du en annen tast. De norske bokstavene som æ,ø og å får du ved å trykke flere ganger (dvs 2-3) før de kommer opp. Det er en intelligent T9 på M600i slik at de vanligste ordene og setningene du skriver blir foreslått når du påbegynner setningene. Anbefales på det sterkeste! Jeg bruker sjelden stylusen. 7904596[/snapback] kan du si meg hva stylusen er? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 den pinnen får å skrive på skjermen 7898953[/snapback] Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ingen av vel testa cect v818 vel? får en kompis av meg å kjøpe den til meg når han kommer hjem. jeg likte kjempe godt m600, gleder meg hva elena har å by på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå