monzilla Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er det noen som har problemer med å få dette installert? Under installasjonen får jeg beskjed om at programmet ikke kan fortsette ford i at tempmappen er full, eller skriverbeskyttet. Problemet er at det er en 6-7 tempmapper på maskinen min, og ingen av de stemmer overens med det stedet installasjonen vil plassere filene. I tillegg, når jeg markerer en mappe, og tar av skriverbeskyttelsen går jo den bare på igjen med en gang? Noen som kan hjelpe meg her! Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis du har deaktivert UAC, eller kjører med den innebygde administratorkontoen er løsningen å ikke gjøre dette (i allfall når du installerer Adobe Reader). Hverken den innebygde administratorkontoen eller noen andre kontoer med UAC deaktivert har tilgang til temp-mappen. Lenke til kommentar
Slk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Kjør C:\Users\Dittbrukernavn\AppData\LocalLow\Netopsystems\AcroRead.msi evt. kopier filene fra mappen til C:/temp f.eks og kjør AcroRead.msi Endret 13. februar 2007 av Slk Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for gode svar. Dravisher, jeg kjører administratorkontoen, må jeg opprette en ny konto for å få det installert? Eller er det noe jeg kan gjøre for å få "alle rettigheter" på min konto Slk - Det skal jeg prøve, tusen takk Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Må opprette en ny konto så har du UAC på den. Er bare å bruke den nyte kontoen til å installere Adobe Reader. Det er sikkert mulig å få tilgang på temp-mappen som administrator, men jeg vet ikke hvordan Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kjør i kompatibilitetsmodus satt til XP SP2. Høyreklikk og velg egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå