Digory Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg startet maskinen og fikk opp melding om at en fil kalt 'otjf".exe' var blitt slettet fordi det var en orm. Greit nok tenkte jeg helt til jeg skulle åpne et program og da får jeg melding om at jeg trenger filen otjf".exe for å åpne program-filer. SÅ nå får jeg ikke åpnet noen programmer, unntak er at jeg kun får gjort det ved å åpne dokumenter som hører til det programmet. Finnes det noen vei utenom denne greia eller en måte jeg kan fikse det på? IExplorer funker fint (ihvertfall som den pleier). Håper noen kan hjelpe, hvis du trenger flere detaljer så bare spør. takk Lenke til kommentar
Digory Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg tok en klezfix fra Norman som ser sånn ut: http://home.no/gammorah/oaac/klezfixbilde.jpg er det lurt å slette noen av de filene, har noen av dem noe med problemet mitt å gjøre? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 reinstallere windows.. Lenke til kommentar
Digory Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 OK, konsist svar det der. Eneste mulighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå