Ozelot Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har fått spilt litt i det siste og bemerket meg Suzuki GSXR(et eller annet) og synes denne er utrolig digg og kjøre. Denne veier rundt 500 kilo og har 250~ hk. Så langt, er dette en favoritt, både fordi den eier andre biler på bremselengde og akselerasjon. Så da er spørsmålet: Finnes det en verdig utfordrer til denne bilen ? Har prøvd Lotus Elise, men denne er noe tyngre(tror jeg) og ikke fullt så mange hester. Husker på GT3 så var det en Daihatsu Sirion med over 400 hester som gikk noe inni hampen, men denne har de valgt å ta bort nå. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Er det virkelig ingen bil som er bedre enn den Suzukien ? Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er mange som er bedre enn den bilen ja, men kanskje ikke i samme vektklasse;) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Det er mange som er bedre enn den bilen ja, men kanskje ikke i samme vektklasse;) 7906569[/snapback] Alt under 1 tonn wil do Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hvor langt har du kommet i spillet? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 hvor langt har du kommet i spillet? 7907128[/snapback] Er ikke på min "save" det spilles på, men vedkommede som eier ps2'en, har fått en del biler bla. en rakett-bil. Han har ca 30.000 poeng(b-spec eller hva det heter). Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ehhh ta bilde av denne rakett bilen please jeg har hundre % i spillet og har ikke fått den Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) ehhh ta bilde av denne rakett bilen please jeg har hundre % i spillet og har ikke fått den 7907155[/snapback] Den heter capacha eller noe slikt, har tre gir, og maks fart (stock tror jeg) er ca 250 km/t(eller var det 350?...). Ingenting som er raskt som den, er helt enorm akselerasjon på den. edit: litt mer om den. Den er fra ca 1974, amerikansk, og du kan ikke se bakhulene på den. Dessuten er den revva og kjøre, men med litt trening og kan den sikkert ta mesteparten av bilene. Nesten like morsom som nikebilen. Endret 9. februar 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det skrives Chaparral. Og her er bilde: Chapparal 2J Det er vel denne du tenker på? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Chagall er syk ja! Som han nevner er den kjempelille Suzukien vanvittig god som småbil. Bare å tune den litt, så har man en bil som slår de fleste "vanlige" på aks og svingeferdigheter. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Den Suzukien... Er det denne dere tenker på? Suzuki-GSX-R/4 Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 noen som vet hvor jeg kan finne instruksjoner for hvordan stille bilene for sladding? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Det skrives Chaparral. Og her er bilde: Chapparal 2J Det er vel denne du tenker på? 7907284[/snapback] Jepp, thats the one! Den Suzukien... Er det denne dere tenker på? Suzuki-GSX-R/4 7907320[/snapback] Stemmer her også. Bildet såg veldig ekte ut, finnes den i virkeligheten ? Endret 9. februar 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jepp , men det er en konsept bil da Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kan man kjøpe den Suzukien eller må man vinne den? Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 den må nok vinnes;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå